Ovulatie test

Omdat ik niet precies weet wanneer me eisprong is ik heb hiervoor een miskraam gehad waarvan de gyn zei dat me eitje later is gesprongen om precies te weten wanneeer me eisprong is wanneer het test het donkerste is of de app ook klopt
 
Ik zou in dit geval de app niet vertrouwen want die gaat uit van gemiddeldes en een miskraam kan je hele cyclus in de war gooien. Je hebt dus vanaf je menstruatie tot aan nu je eisprong nog niet gevonden begrijp ik? Want zoals eerder gezegd is je ovulatietest positief als de streep even donker is als de controlestreep. Als ie zo licht blijft dan is je eisprong nog niet geweest
 
Na me miskraam ben ik nog 5 keer ongesteld geweest dus dat is wat ik niet begrijp ik heb wel donkerdere test gekregen en ook bloed tijdens me vruchtbare week dus ik denk dat dat een ovulatie bloeding is geweest en zelf was me baarmoeder heel zacht en laag en afscheiding was ook dradig dus al 2 dagen was die niet dradig mr korreltjes beetje en nu heb ik geen afscheiding meer
 
Oh sorry dat had ik uit je verhaal zo niet begrepen. Maar dan begrijp ik nog niet zo goed wat je vraag nu is? Je bent dus na je miskraam al een aantal keer ongesteld geweest en bent nu met ovulatietesten begonnen om je eisprong te vinden? Zie ook de opmerking van ElsieJoy over hoe je ovulatietesten moet aflezen :)
 
Terug
Bovenaan