Ovulatie testen blijven donker

<p>Hallo,</p><p>Ik ben nieuw hier.</p><p>Wij zitten in de 6de ronde om zwanger te worden.</p><p>Zwanger worden wil ik me hele leven al dus het is een spannende periode.</p><p> </p><p>Nu zijn wij vorige maand gestart met ovulatie testen, daar had ik 2 positieve testen en de 3de was weer een heel minimaal streepje als voor de 2 positieve.</p><p>Nu deze maand blijven de testen heel donker.</p><p>Wat zou dit betekenen?</p><p>Moeten we nu nog iedere dag seks hebben?</p><p>Ik weet niet zo goed hoe ik een foto moet toevoegen, kan iemand me dat vertellen dan kunnen jullie de testen zien.</p><p>Alvast bedankt </p><p>Liefs IB</p>
 
Je kunt via mupload.nl een foto downloaden en de link hier plakken ☺️ Spannend maar als ik het zo hoor zou het ook nog kunnen betekenen dat je zwanger bent, dan kunnen ovulatietesten ook positief uitslaan.
 

Ik weet niet of ik het zo goed gedaan heb.
Ze zijn niet even donker als het controle streepje maar wel donkerder dan voor de positieve test.
Zou super zijn als het gelukt is. Dan komen we er op vakantie achter. 
 
Als ik zo kijk lijken die van 10-11 het donkerste dus zou je dan je piek gehad hebben. Bij mij worden ze ook allemaal niet zo donker als de controle streep dus gebruik ik clearblue.
6ucinrohyb628.jpeg
 
IB ik lees wel eens vaker van vrouwen dat wanneer de ovulatietest na eerst te zijn afgenomen weer donkerder wordt mogelijk zwanger zijn. In principe kan een ovulatietest op het HcG hormoon reageren. Ik heb zelf dat ik een langere LH piek heb 1e ronde met ovu testen 4 dagen en deze ronde 3 dagen. Lijntje is nog steeds wel goed aanwezig bij mij maar dunner dan die 3 dagen. als de testen echt donker blijven zou je er een zw test tegenaan kunnen gooien, want als je ovulatietest reageerd zou dan kunnen betekenen dat er HcG hormonen aanwezig zijn dus zou een zw test al duidelijkheid kunnen geven.
 
 
Ze worden lichter, dus je eisprong is geweest. Je kunt nu stoppen met testen. Een ovulatietest KAN hcg detecteren, maar dan moet het om een positieve ovulatietest gaan verderop in je cyclus. 
 
Ik heb het ook vaker gelezen dat je dan zwanger kunt zijn.
Ik durf alleen nog niet te hopen.
Dat heb ik al vaker gedaan en dan is het een hele grote teleurstelling als het niet zo is.
Ik zou pas rond de 8ste ongesteld moeten worden 
Liefs IB
 
Deze testen zijn niet meer positief, dus van een zwangerschap is nu geen sprake ALS je al het kunt meten met een ovulatietest. Het zegt nu alleen dat je eisprong is geweest. Verder is het afwachten en hard duimen.
 
Terug
Bovenaan