Ovulatie testen blijven donker

Mijn testen zagen er ook zo uit! Vandaag een zwangerschaptest van action en die gaf een 2 e lijntje. Even een ovulatietest erbij en die streep is mijn gehele periode nog nooit zo donker geweest!!
gauw naar de winkel clearblue digitaal met weken indicator (wat zijn die krengen duur!) jahoor 1-2 weken!
ik zou de zwangerschap testen van action halen, en dan 14 dagen NA test 10-11 toch eens proberen... 
 
ik duim met je mee
 
[quote quote=10239308]Mijn testen zagen er ook zo uit! Vandaag een zwangerschaptest van action en die gaf een 2 e lijntje. Even een ovulatietest erbij en die streep is mijn gehele periode nog nooit zo donker geweest!! gauw naar de winkel clearblue digitaal met weken indicator (wat zijn die krengen duur!) jahoor 1-2 weken!
ik zou de zwangerschap testen van action halen, en dan 14 dagen NA test 10-11 toch eens proberen…
 
ik duim met je mee
[/quote]
Ik vind het ook zo spannend allemaal.
En iedereen zegt maar dat ik er niet zo veel mee bezig moet zijn, maar dat is echt mega moeilijk.
Wij gaan zondag op vakantie dus de testen gaan mee me koffer in.
Ik heb er 1 nog van de action en 1 van de kruitvat.
Als die beide positief zijn of ik niet perse een van cb te doen, wel?
Ze zullen daar ook wel testen verkopen denk ik.
 
Liefs IB
 
[quote quote=10239308]Mijn testen zagen er ook zo uit! Vandaag een zwangerschaptest van action en die gaf een 2 e lijntje. Even een ovulatietest erbij en die streep is mijn gehele periode nog nooit zo donker geweest!! gauw naar de winkel clearblue digitaal met weken indicator (wat zijn die krengen duur!) jahoor 1-2 weken!
ik zou de zwangerschap testen van action halen, en dan 14 dagen NA test 10-11 toch eens proberen…
ik duim met je mee
[/quote]
Gefeliciteerd met je zwangerschap.
Heb je kwaaltjes?
Zijn jullie lang bezig geweest?
 
Liefs IB
 
Terug
Bovenaan