ovulatie testen wie??

Ik temp al twee maanden precies om dezelfde tijd s morgens zonder opstaan ed.

Ik ben ook heel duidelijk door mijn ha geinstrueerd hoe ik het moest doen enz.

Helaas zoals al bij een ander berichtje staat ben ik na 9 dagen overtijd toch ongi geworden.

Ik hoop dat de ovulatie testen me deze maand meer gaan helpen want mijn temp geeft me weinig duidelijkheid.

Liefs Bibbi

Hoi Bibbi,

Joh wat balen voor je! Ik had je andere berichtje niet gezien en wist het dus niet. Hopelijk werken voor jou de ovulatietesten beter dan tempen. Succes en ik duim voor je!

groetjes,
Tess

Hoi allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum en lees gretig alle zo herkenbare verhalen. Ik weet ook wel dat ik niet de enige ben die graag zwanger wil worden en waarbij het niet wil lukken, maar ik wist nog niet dat zoveel vrouwen dat deelden via dit forum!

Wij zijn nu een tijdje bezig met ovulatietesten van clearblue, maar door mijn zeer onregelmatige cyclus hebben we nog nooit een  positieve test gehad. Donderdag gaan we naar de gynaecoloog en doordat ik nog wat testen had liggen hadden we zoiets van: we gaan gewoon seksen en dan testen we daarna wel of het naast intimiteit nog een verder doel had. Hebben we ze in ieder geval niet voor niets gekocht!  Gisteren hadden we voor het eerste een positieve test en vandaag nog steeds!!! Helemaal blij, alsof we al zwanger zijn! hahaha
Ik snap ook wel dat de kans dat je dan ook daadwerkelijk zwanger raakt nog niet heel groot is, maar ze werken in ieder geval wel. Als je een enigszins regelmatige cyclus hebt, zou ik het dan ook zeker aanraden.

Liefs

Hallo,

Ik heb ook ovu testen gebruikt, en duurde lang voordat mijn streep
ook eindelijk dikker werd, toen ben ik er dus achter gekomen dat mijn
eisprong gewoon wat later is als over het algemeen.
En nu deze maand weer die buikpijn,dus dacht doe nu  die ovutest en gelijk
een streep, dus weet nu dta het mijn eisprong is die ik zo goed voel.
Heel veel sucses ermee en hoop voor je dta het gauw raak is.
Mag ook wel na zo'lange tijd....SUCSES!!!!!!

Groetjesss

Terug
Bovenaan