Ovulatie?

Wat verdrietig dat je een miskraam hebt gehad in juni.. Ik hoop voor je dat je snel weer zwanger bent! Frustrerend is het als je dan je eisprong mist he, zeker als je al geen hele korte cyclus hebt. Dan duurt dat wachten zo lang.. Ik vind temperaturen wel ideaal, al kun je er je eisprong niet mee aan zien komen weet je in ieder geval wel net iets meer over waar je je in de cyclus bevindt. En het kost niet zo veel als al die ovulatie testen, had er pas 15 in een cyclus gebruikt
 
Jaa we hopen echt heel erg dat ik snel weer zwanger ben, maar ja teveel hopen en mee bezig zijn is ook niet goed natuurlijk.
Normaal heb ik een vrij lange cyclus (35 dagen) maar nu waarschijnlijk korter.
Heb de afgelopen paar keer wel ovulatir gebruikt, nu deze maand zonder gedaan. 
Ga denk vanaf de volgende periode ook maar temperaturen. Tenzij hopelijk misschien toch geluk hebben gehad?
 
Hier hetzelfde hoor. We hadden ons voorgenomen om er niet zo mee bezig te zijn maar het is gewoon geen optie hè .. Hopelijk is het temperaturen niet meer nodig komende maand :). Maar ik vind het wel interessant om dat een beetje inzichtelijk te maken d.m.v. temperaturen, toch bizar hoe ons lichaam werkt. Wat houd jij nu aan als NOD? We hebben die dan ongeveer tegelijk. Ik weet alleen nog niet zo goed hoe ik dat nu kan berekenen met een onregelmatige cyclus..
 
 
Hahah neee dat hoop ik ook dat niet meer nodig is. 
Jaa echt heel bizar hoe ons lichaam werkt, der is gewoon niks van te volgen.
Ik hou voor nu maar even de 28 dagen aan dus dan zou ik donderdag mijn NOD hebben. 
Heb wel last van onderin mijn buik dus ben bang dat het wel eraan zit te komen.
En wat hou jij aan?
Ja is heel lastig om te rekenen. Dacht ik dat hij regelmatig was maar toch niet.
 
Ja ik dacht ik houd vrijdag aan als NOD. Volgens de Flo app had ik afgelopen maandag al ongesteld moeten worden. Volgens mij doordat hij berekent hoeveel dagen er de vorige cyclus tussen ovulatie en menstruatie zaten en op basis daarvan voorspelt dat het hetzelfde zou zijn. Dacht gisteren dat ik ongesteld ging worden, had een ieniemienie klein roze flubbertje ofzoiets (sorry hahaha). Maar er volgde niks. Nu vandaag soort heeeel licht roze afscheiding maar verder gebeurd er maar niks... Spannend. Kunnen we in ieder geval samen afwachten ;-) 
 
Spannnenddd!!! Hoop voor je dat niet doorzet en dat het bij dat beetje licht roze blijft!
Ik had begin deze week wel idee dat mijn NOD kwam, had soms krampen onderin in mijn buik, maar vandaag helemaal nergens meer last van gehad. Dus we wachten maar weer af. 
Jaaa met veel spanning wachten we.
 
Nou ik ben inmiddels ongesteld geworden. Dus ik ga weer voor de volgende ronde. Wel blij dat m'n cyclus wat korter is nu, dat gaat tenminste wat vlotter zo :).
Hopelijk waren het bij jou dan krampen van iets anders dan een naderende menstruatie :) ! Ik zal voor je duimen! 
 
Hoii,
Ik nog niet ongesteld geworden. Heb vanochtend wel een early test gedaan die van de action. En der is wel een licht streepje te zien.
Eigenlijk kan/durf ik het niet echt te geloven. Heb hiervoor een miskraam gehad bij 9 weken. Dus vind het echt ook doodeng
Haal denk ook nog even de test van clearblie met die indicatie.
Wel balen dat je ongesteld geworden vent. Hoop voor je dat je cyclus nu lekker kort blijft. Hoef je ook niet zo lang te wachten
Zal duimen dat volgende ronde raak is bij je!
 
Terug
Bovenaan