Ovulatie

<p>Hallo dames!</p><p>Deze week ovulatie testen gedaan, vroeg begonnen ivm onregelmatige cyclus. En gister dus een positieve test gehad! En gevreeën. Vandaag is hij heeeeel veel lichter, is mijn eisprong al geweest? </p><p> </p><p>
4jbmf9lv.jpg
</p><p> </p><p>Ik hoop dat jullie antwoord kunnen geven, is het verstandig om nog een x te vrijen? </p><p>Op de foto is tot en met gister..</p><p> </p><p>Alvast bedankt!</p><p> </p>
 
Ovulatietest lijkt inderdaad een piek aan te geven, als hij afloopt betekend het dat je de piek gevonden hebt, niet of je eisprong al geweest is, die is gewoonlijk 24-48uur na de piek. Een lichtere test geeft dus alleen aan dat je piek afgelopen is en niet of hij al gesprongen is. Succes met wachten deze 2 weken ?
 
Ja zoals al gezegd is, is een positieve test een piek. Dus ik zou zeggen maak het nog een keertje gezellig, kan absoluut geen kwaad want je weet natuurlijk niet het precieze moment van de eisprong. 
Veel succes met het wachten! 
 
Lastig he! Ik deed ff helemaal niet meer aan ovulatie testen naar eergisteren na het verliezen van best wel wat vruchtbaar slijm ineens, toch maar een test gedaan. En die was zo positief!(zie foto) Gister voor de zekerheid nog een test gedaan en die was een heel stuk lichter dus ja, ik had de avond voor de positieve ovu test al seks gehad en de dag van de positieve ovu test kon niet maar gisteravond (dag na de positieve ovulatietest) ook weer seks gehad, dus gewoon om de dag, nu 2 weken wachten. Aahg zo spannend! 
 
KayleeMN; Heel lastig, hij liep vanaf zondag op, dinsdag, donderdag en vrijdag seks gehad,  vrijdagmiddag was de test positief, vrijdag avond seks gehad. Tot heden niet meer. Gister verjaardag, lagen we laat op bed.. vandaag nog maar gezellig maken? Het is toch bagger weer?
 
MSnegeneen: nou dan heb je wel genoeg seks gehad lijkt me hahaha. Ik heb de avond voor en de avond na de positieve ovulatietest seks gehad. Is hopelijk ook genoeg. Zaadcellen leven natuurlijk wel een aantal dagen en zeker in de meest vruchtbare tijd bij de vrouw. Ik had trouwens ook vrijdag de positieve test! 
NU maar wachten.. 
 
Msnegeneen mooie testen! Hopelijk leidt dit tot een positief resultaat!! ?
 
Ik heb even een ook een vraagje hier als ik deze mag stellen. Kun je aanvoelen of je de ovulatie juist hebt gemist of dat die eraan komt? Ik heb/had onregelmatige cyclussen die nu beginnen in te korten en daarom wilde ik pas op dag 11 a 12 beginnen met testen. Maar nu heb ik vandaag op dag 11 een test gedaan en heb ook ovulatie pijn. Dit is mijn test https://www.mupload.nl/img/0zz95tw39.jpg
 
Terug
Bovenaan