Ovulatie

[quote quote=10250096]MSnegeneen: nou dan heb je wel genoeg seks gehad lijkt me hahaha. Ik heb de avond voor en de avond na de positieve ovulatietest seks gehad. Is hopelijk ook genoeg. Zaadcellen leven natuurlijk wel een aantal dagen en zeker in de meest vruchtbare tijd bij de vrouw. Ik had trouwens ook vrijdag de positieve test! NU maar wachten..[/quote]
Beter teveel dan te weinig ?? 
Oeehh spannend! Duim voor je ?
 
[quote quote=10250175]
Msnegeneen mooie testen! Hopelijk leidt dit tot een positief resultaat!! ?
 
Ik heb even een ook een vraagje hier als ik deze mag stellen. Kun je aanvoelen of je de ovulatie juist hebt gemist of dat die eraan komt? Ik heb/had onregelmatige cyclussen die nu beginnen in te korten en daarom wilde ik pas op dag 11 a 12 beginnen met testen. Maar nu heb ik vandaag op dag 11 een test gedaan en heb ook ovulatie pijn. Dit is mijn test https://www.mupload.nl/img/0zz95tw39.jpg
[/quote]
Zeker mooie testen! Vandaag een afspraak bij fertiliteit arts(hadden we al gepland ivm onregelmatige cyclus) en zei maakte een echo; mooi dik baarmoederslijm zei ze. En ze kon zien dat er idd een eitje was gesprongen.
 
Jouw test is nog niet positief. Wel doortesten! Want duurt niet lang meer denk ik. Ik had zo'n test dat voor de positieve ongeveer.... 
 
Terug
Bovenaan