ovulatiepijn, menstruatiepijn, innestelpijn, etc, etc

Hm tsja het vrouwenlichaam is inderdaad ingewikkeld.. zal ook wel per persoon verschillen.. ik vind het wel vervelend dat ik niet meer weet wanneer ik die keer daarvoor ongesteld was.. weet nog wel ongeveer.. dus het is zeker niet langer dan 28 dagen de cyclus.. en ook niet veel korter..

we zullen het zien! dan houden we elkaar hier op de hoogte en zorgen we voor elkaars afleiding als we gek worden van het wachten :p

Hoi Madame, mocht het deze maand niet raak zijn, dan kun je vanaf je eerste menstruatie je temperatuur eens gaan opnemen. Iedere ochtend, op een vast tijdstip, voor je uit bed gaat. Aan de temperatuurstijging kun je zien wanneer je eisprong is. Ik ben er net mee begonnen, maar een beetje chaotisch. Dus ik vergeet het wel eens een ochtendje.
Veel succes!

Oh dat kan ik wel eens proberen dan ja! Had er al iets over gelezen, maar we willen er ook weer niet teveel 'druk' op leggen..

Ik heb nu al dik 2 dagen een soort van menstruatiepijn in mijn onderbuik.. bah.. een ovulatie duurt toch meestal niet zo lang? ik heb daar eigenlijk nooit bewust op gelet.. kan het zijn dat mijn ovulatie eerder is geweest.. haha wat een gegis..

Ik wou dat ik die innestelingspijn eens voelde....pffff :)

Ik heb nu ook beetje buikpijn, ongi is pas over op z`n vroegst 6 dagen, dus zou wel vroeg zijn.

Misschien spanning.....

Succes iig!!!

Pfff spanning.. ik ben er wel mee bezig, maar als het nu niet gebeurt dan is het volgende ronde nieuwe kansen! Ik heb wel andere sores aan mn hoofd, ik wil een baan vinden!

@Madame85 Ja kan me voorstelling dat je daar spanning van krijgt!

Terug
Bovenaan