ovulatiepijn?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik heb sinds gisteravond last van (denk ik) ovulatiepijn. Het zijn pijnscheuten linksonderin mijn buik. Wie herkent dit? Als het goed is volgt de eisprong erna, zou mooi uitkomen we hebben gisteren nog geklutst. Ik ken de pijn niet ben pas anderhalve maand geleden gestopt met de pil.

Hoi Sylvia,

Het kan goed hoor. Ik heb het ook wel eens dat ik mijn eisprong voel. Niet elke maand maar soms wel. Het voelt bij mij ook als steken in de zij. De ene keer links de andere keer rechts. Dus wie weet?!
Liefs Joanna

Bedankt voor jullie reacties! Nu heb ik hoop, we hebben i.i.g. op het juiste moment geklutst! Jullie ook veel succes! Liefs Syl

Hoi, ik ben ruim drie maanden gestopt met de pil en heb ook last van die ovulatiepijn (middenpijn). Maar op internet lees ik steeds dat het een paar uur duurt en lichte steken in de onderbuik zijn. Dat is bij mij echt niet zo, het is een dag of drie/vier zeker en vrij hevig. Ook bij het gaan zitten een vervelende pijn. Herkent iemand dit en kan je mij er iets over vertellen. Bv ook of je daar je ovulatie mee herkent (voor, tijdens of na die dagen...?) Alvast dankjewel hoor.

Hoiiiiii,

Nou ik voel mijn ei altijd duidelijk hoor !!! En dit duurt echt geen paar urrtjes bij mij maar zeker wel twee/drie dagen !! Dus........ Toulouse, je bent er niet alleen in !!!
Voordat ik probeerde zwanger te worden voelde ik dat ook wel maar dacht ik altijd dat het mijn darmen waren........ja weet ik veel ??? Ma naar een paar maandjes hier gebivakkeerd te hebben en internet nagezocht herken ik het toch duidelijk als mijn eisprong. En zoals je weet is elk lichaam anders, dus de een heeft het een paar uur en de ander een paar dagen !

Succes en groetjes !

bianca

Hoi Toulouse,

Ik had toevallig dit weekend nog een berichtje gepost omdat ik ook zo'n pijn had. Ik heb er zelfs Ibuprofen voor geslikt. Ik wist nog wel van de vorige keer dat ik m'n ei voelde aankomen, maar zo pijnlijk als van het weekend was het niet. Ik dacht haast dat ik een blaasontsteking had ofzo.
Maar inderdaad.... na zaterdag was de pijn bijna helemaal weg en ga ik er maar van uit dat toen m'n ovulatie geweest is.
En zoals een paar dames me al hadden verteld: als de pijn echt erg is mag je gerust een pijnstiller pakken hoor.

Succes!

Hoi allemaal, wat fijn dat er zo snel al reactie is van jullie. Ik ben sinds gisteren op het forum er is een hoop info te vinden hier, geweldig!

Weet iemand ook of die dagen van die ovulatiepijn de beste dagen zijn om het te proberen of zijn we dan juist te laat of te vroeg? Als ik daar op kan vertrouwen dan ga ik ook niet beginnen aan testen en temperaturen enzo.

Als bovenstaande zo is zou nu zo ongeveer de innesteling moeten zijn. Ik voel nu (nog) niets anders aan mijn lijf maar dat is ook niet zo gek denk ik.

Terug
Bovenaan