ovulatiepijn?

Hoi Toulouse,

Die dagen van ovulatiepijn zijn idd je vruchtbare dagen. Goed klussen dus!!!
En dat je je innesteling voelt... ik geloof er niet zo in hoor. Ik zit trouwens ook 5 dagen na m'n ovulatie en dan zou nu ook de innesteling moeten zijn.
Toevallig zei m'n dochtertje vanmorgen "mama heeft een baby"! en toen ik vroeg waar, wees ze naar m'n buik!  De vorige keer dat ze dat zei was tegen een vriendin die toen ook zwanger was en ik wist het nog niet!

Groetjes!

Hoi TeHa, wat handig dat je tegelijk mij mij hetzelfde hebt. Hoezeer ik het niet probeer toch let ik op ieder ander gevoel aan mijn lijf. Ik hoop dat het nu raak is maar als het niet zo is ook geen stress want dit is (pas) de derde ronde. Zo noemen jullie dat hier toch?

Hoe werkt het verder eigenlijk want ik heb het al niet meer over ovulatiepijn maar vind het gewoon gezellig en interessant om verder te kletsen. En ik ben erg benieuwd of je dochter gelijk had. Speciale gave???

hoi teha

wat leuk van je dochtertje!!

veel kinderen zien en weten meer dan wij. vaak is het waar wat ze dan zeggen!! toch blijft het een raadsel he?

liefs janine

Hoi Toulouse en Janine,

Ik heb echt geen flauw idee of m'n dochter speciale gaven heeft. Zou wel handig zijn zo'n goedkope zwangerschapstest he? . Ik vond het wel frappant dat ze dat tegen me zei. Vooral ook omdat ze de vorige keer bij m'n vriendin gelijk had. Die belde de dag erop om me te vertellen dat m'n dochter wel een praktijk kon gaan beginen omdat ze idd zwanger was. Maar ik ben wel realistisch hoor. Want kan je nu al van een zwangerschap spreken? Ik geloof best dat de bevruchting gelukt is... maar dan komt de rest nog en als je allemaal leest wat er mis kan gaan .

En wat je zegt Toulouse, het is heel leuk, fijn en handig met vrouwen te babbelen die in hetzelfde schuitje zitten. De kerels van ons (die van mij tenminste) willen echt niet horen dat je daar en daar een pijntje voelt of dat je opeens een steekje hebt, or whatever.
Als het goed is wordt ik volgend weekend ongesteld en zo niet... dan  ga ik pas zenuwachtig worden! Ik denk steeds: "ik heb al zo'n mooie en gezonde dochter, het was een geweldige zwangerschap, zou het dit keer ook allemaal wel zo goed gaan?" Daar kan ik me wel es druk om maken.

Ennieweej, succes met wachten tot volgende week * zucht*.

Groetjes TeHa

Terug
Bovenaan