Ovulatiestreepjes blijvend aanwezig.

<p>Hi dames,  vanaf woensdag ben ik al aan het testen, maar de twee streepjes blijven maar aanwezig. Zou mijn ovulatie nog komen? Of wat denken jullie? https://www.mupload.nl/img/nmivz6z2pvm.jpeg</p>
 
Zijn de groene van sensitest niet de extra sensitive? Veel van je streepjes lijken wel even donker. Het zou ook kunnen dat deze testen te gevoelig voor je zijn. 
 
Ik zou ook zeker even een zwangerschapstest doen - niet om je valse hoop te geven maar van wat ik tot nu toe heb gezien online waren er toch wel wat dames die dit voorhadden en zwanger bleken te zijn. Succes!
* Aanpassing:
Sensitest ovulatietesten heb ik zelf nog nooit gebruikt, bij mij zie je heel duidelijk verschil met de testen van de Action. Dus echt 1 dag een dikke streep, rest vd dagen of niks of heel licht, zo licht dat er een duidelijk verschil zit tussen de 2 lijntjes. Vandaar mijn eerste reactie.
 
Die van vandaag lijkt even donker als de controlestreep. Die anderen zijn allemaal lichter. Het is trouwens normaal dat er 2 streepjes komen. Hij is pas positief als ze beide even donker zijn of als je teststreep donkerder is als de controlestreep. Gewoon nog even doorgaan met testen. Zodra hij weer lichter wordt kun je ervan uitgaan dat je ovulatie geweest is. 
 
[quote quote=10353685]Gewoon nog even doorgaan met testen. Zodra hij weer lichter wordt kun je ervan uitgaan dat je ovulatie geweest is.[/quote]
Hierom heb ik dus problemen met te begrijpen wanneer de eisprong is geweest ?
De een zegt dat je ovulatie 24/36u na de LH piek is, de ander wat jij nu hier schrijft. Of ben ik in de war?
 
Terug
Bovenaan