Ovulatiestreepjes blijvend aanwezig.

Hallo iedereen,
Soms vindt ik het heel handig om mee te lezen met iedereen maar het is ook wel eens mind fucking. Zo heb ik nu nachtdienst en heb ik af en toe de kans om te lezen wat vrouwen allemaal schrijven.
Zelf is mijn NOD 13-09 maar heb ik sinds de eisprong rugpijn, buikpijn in de avond, af en toe borrelende buik en last van mijn borsten. Ook heb ik af toe het idee dat ik scherper ruik al anderen en ben ik sneller weeiiger als anders.
Nou ben ik zelf verpleegkundige en kan ik op het werken aantal dingen testen, ik dacht namelijk heb een blaasontsteking. Want mijn witte bloedcellen in de urine zijn aan de hoge kant maar door al die topics van ovulatie testen die positief uitslaan voor de NOD dacht ik vanmorgen voor het op bed gaan, goh laat mij dat ook eens doen.
en wat denk je! Licht positief, dacht zal wel. Later na het slapen nog eens, weer licht positief...
Nou kan ik eigenlijks niet wachten tot een zwangerschapstest.... want zal het dan toch zo zijn....
 
Liefs
 
 
@M-fryskfamke Het is soms echt lastig want iedereen zegt iets anders. En natuurlijk willen we het heel graag voor iedereen en ik merk bij mezelf dat ik bij sommigen wat op de rem wil staan omdat ik dingen lees die niet helemaal kloppen maar ik wil hun hoop niet de grond in boren.
Over die positieve ovulatietesten en dan zwanger blijken te zijn: de keren dat ik heb gezien dat het een indicator was voor zwangerschap was de lijn net zo dik of zelfs dikker dan de controle lijn. Ikzelf heb bijv. altijd wel iets van een lijntje want LH kan altijd/zit altijd in urine maar er komt pas een piek vlak voor de eisprong.
Dit wil natuurlijk niet zeggen dat je nu zeker niet zwanger bent maar ovulatietesten zijn op dat vlak niet betrouwbaar om te zien of je zwanger bent. Ik zou als ik jou was dus zeker wachten tot je NOD (hoe moeilijk het ook is) en dan een zwangerschapstest doen. Veel succes!
 
Idd een ovulatietest slaat uit als een knaller bij een zwangerschap. Is het geen knaller dan is het de standaard level LH in je bloed.
Dit was bij mij een positief uitslaande ovulatietest. (de paarse) 

 
 
Terug
Bovenaan