Ovulatietest action

<p>Hallo allemaal! </p><p>In Oktober is mijn spiraaltje verwijderd en gaan we voor ons 2e kindje! Erg spannend allemaal weer. Ik ga er vannuit dat mn cyclus gewoon weer 28 dagen is zoals ik altijd heb gehad. Op 23 november was mn menstruatie van keurig 5 dagen. </p><p>Nu ben ik deze week begonnen met ovulatietsten van de Action. Maar ik word er niet wijs van! Ik zou op 6 december mijn ovulatie moeten hebben maar de test geeft naar mijn idee geen duidelijk genoeg streepje.  Dan zou ik toch 4 december een knal test gehad moeten hebben?</p><p> Wat is jullie ervaring en kan iemand mij hier duidelijkheid over geven? </p><p> </p><p> </p><p>https://myalbum.com/album/1JZNISvP5w3c</p>
 
Hallo
Ik denk dat je ovulatie nog moet komen. Ik heb zelf ook de testen van de action gebruikt en daar had ik ook telkens zulke streepjes. Als ik jou was zou ik nog even een paar dagen door testen! De streep moet toch echt nog wat dikker en donkerder wezen. (Temimste dat is wat ik heb met de ovulatie testen van de action) ik hoop dat je van de week nog een goede streep zal zien!
 
Ja ik gebruik deze testen ook. maar op het moment dat je test positief is dan zie je echt een verschil, de lijn zelf word bij mij niet net zo dik als de controle streep maar wel even donker!
 
succes
 
Ja snap er niks meer van haha! De test van 6-12 is echt wel donkerder maar niet zo donker als de controlestreep t iets lichter maar in vergelijking met de rest echt duidelijk donkerder... 
ik ga indd gewoon door met testen maar had al wel een positieve test bedacht deze week. 
 
Ik teste gister net zon uitslag als jouwne van 6-12 
De dag ervoor was die lichter en vandaag wit. Ook vd action dus ik denk dat je eisprong 6-12 is gwst
 
Ik heb ze nog eventjes een keer bekeken. Ja indd de test van 6-12 is wel donkerder dan de rest.. En die van de dag daarna is weer een stuk lichter. Misschien heb je hem toch wel al gehad? 
Maar zou toch voor de zekerheid nog eventjes door testen. 
 
Ik zou ook 5 of 6 dec moeten hebben. 
Maar krijg ook nog geen streepjes. 
Had ze uit de prullenbak gepakt en toen zag ik wel zulke streepjes als bij jou. Maar niet binnen 3-8 min wat er staat.. gek he!
Ik ga ook maar door.
 
Temp word ik ook niet veel wijzer van..
 
Ik denk inderdaad ook dat ie 6 dec geweest is. Maar er zijn er 2 van de 6e,is die eerste met ochtend urine want dat kan er ook voor zorgen dat ie donkerder is. Dan zou ik gokken op de 5e.
Ik had afgelopen maand 2x zo'n streepje als bij jou op 5/6 dec en verder echt minimale streepjes of niks, en heb afgelopen woensdag positief getest. Hihi nu is dus wel de vraag welke van de 2x het bij mij dan is geweest :) 
Maar goed ik denk dus dat het streepje echt niet altijd heel dik /donker hoeft uit te slaan 
 
Terug
Bovenaan