Ovulatietest action

Waarderloos he ! Maar moet zeggen dames ... vandaag weer getest 2 maal . 1x smorgens en 1 x eind vd middag en voila! Een veeeeeel duidelijkere streep! Maar nog steeds niet zo donker of donkerder als de controle streep maar dit os toch veel duidelijker ... ben nu zo benieuwd wat ie morgen weer aangeeft.. of zal ik vanavond nog een keertje testen? Heb even fotoje toegevoegd van de testen van vandaag. 
 
Hoe waren de testen van jullie vandaag? 
https://myalbum.com/album/fqtskdt4NTp1
 
Ohja .. de “S”  op mijn testen staat trouwens niet voor smorgens maar voor smorgens/savonds ? om t ff duidelijk te houden haha! 
 
Ik gebruik dipstick testen, zijn wel irritanter omdat je eerst urine moet opvangen. Ik heb ook 1 ronde van dit soort testen gebruikt maar lukte mij ook niet om een piek te vindenm nu met dipstick testen lukt het nu wel de afgelopen 2 cyclussen. De 2e streep moet wel echt even donker of nog donkerder dan je controlestreep zijn anders is het negatief. Op deze testen kreeg ik altijd een indroogstreep... waardoor het nog moeilijker te zien was. Hopelijk volgende week een positieve zw.test in mn handen
 
Terug
Bovenaan