Ovulatietest... ik snap het ff niet...

Ja dat klopt. Rond een uurtje of 5 smiddags Zorg wel dat je na 3 uur niet meer drinkt, anders is je urine te dun. Als je dit elke dag op het goede tijdstip doet, dan lukt het echt!   Dit is nu al mijn 2 e zwangerschap waarbij ik het heb gebruikt. (december 2006 moeder)
Succes A3

Dus als ik het goed begrijp zou ik dan gisteren mijn eisprong gehad moeten hebben en gaat de theorie van 14 dagen voor je ongi bij mij niet op, anders zou ik pas over 14 dagen mijn nod hebben en dan duurt mijn cyclus opeens een ruime week langer.... zit nu drie maanden rond de 25 dagen...

Vannacht gedroomd dat we een test dede, 2 vette strepen! wij helemaal blij, kijkt mijn vriend op de verpakking is het een ovulatietest!! dus ook een zwangerschapstest gedaan en die was ook positief! Toen werd ik wakker....maar viel weer in slaap en droomde het weer opnieuw....

Heb nu een raar gevoel in mijn buik, beetje zwaar, pijntjes aan de rechterkant, maar mag van mezelf geen goede hoop krijgen omdat anders de teleurstelling groot is.....
Zeg gewoon dat het mijn darmen zijn.

Groetjes Roos

Terug
Bovenaan