Ovulatietest twijfel

<p><span style="color: rgba(44, 44, 44, 0.85); font-family: 'Open Sans', sans-serif; font-size: 13.5px; letter-spacing: 0.44px; background-color: #f9f9f9;">Zojuist een ovulatietest gekocht en uitgevoerd. Ik zie 1 donker streepje in het controlevenster, en 1 duidelijke, maar wel iets lichtere streep dan de andere in het test venster.</span></p><p>Wat is dit? </p>
 
Dat als er 1 streep in het controlevenster staat en geen in het testvenster of 1 in controlevenster of een vage in het testvenster dat dit niets is. 
Bij gelijke strepen wel een LH piek. 
 
Maar de streep is duidelijk zichtbaar dus niet vaag. Maar ook weer niet gelijk... 
 
[quote quote=10280536]Als hij iets lichter is denk ik dat hij dan nog net niet positief is. Ik vermoed morgen wel.[/quote]
Ik heb hem net nog eens gedaan (andere 2as vanochtend). Maar nu wordt de streep weer lichter dan vanochtend
 
Bij ovulatie testen moet de test streep even donker of donderker zijn dan de controle streep. Hoe duidelijk hij ook is... als de controle streep nog steeds donkerder is, is je test dus negatief.
 
[quote quote=10280610]Bij ovulatie testen moet de test streep even donker of donderker zijn dan de controle streep. Hoe duidelijk hij ook is… als de controle streep nog steeds donkerder is, is je test dus negatief.[/quote]
Dat las ik idd ook. Alleen heb ik wel echt pijn bij mijn baarmoeder en vannacht aan mijn onder rug. We hebbrn 31/12 gemeenschap gehad. Lijkt me dan geen innestelingspijn? Dacht eerst aan ovulatie. Maar dat resultaat is bovenstaande
 
Het kan ook zijn dat je je lh piek net gemist hebt. Hoe lang is je cyclus en op welke cyclus dag ben je gaan testen? Heb je dit wel meerdere dagen gedaan?
Mijn cyclus was tussen de 25 en 28 dagen en ik startte altijd op dag 10 met testen. Dan had ik mijn lh piek meestal rond dag 13 te pakken. Soms iets eerder of later. Daarom is het belangrijk om je cyclus te kennen en op tijd te beginnen met ovulatie testen (en dus door te testen tot je je lh piek te pakken hebt). 
 
Terug
Bovenaan