Ovulatietest

Dames, even jullie hulp. Ik heb een oplopende ovulatietest. Nu dacht ik gisteren dat hij op zn positiefst was de testlijn was even zelfs iets donkerder dan de controlelijn. Vandaag nog eens getest om te kijken of het lijntje lichter wordt maar hij is juist knalpositief vandaag. Gisteravond geklust. Zal ik vanavond of morgenvroeg nog eens moeten klussen? Schijnbaar heb ik morgen of maandag mn eisprong. Ik probeer de afbeelding toe te voegen zodat jullie mee kunnen kijken.

Hoi Deesje. Wauw wat een mooie knaltest zeg, hij loopt mooi op. Ik zou zelf dan morgen nog wel even gaan klussen ja. Voor de zekerheid. Ik ben benieuwd of je dan morgen vroeg weer een lichtere test hebt. 

Ik ook mandarijntjeX. Heb ook steken in mn lies. Dit zijn wel extra gevoelige ovulatietesten. Met bestellen niet op gelet mja werken dus wel. Ben sinds vorig jaar juni niet meer ongesteld geweest. Sinds 2 weken met medicatie bezig om mn prolactine omlaag te krijgen deze was iets verhoogd constant en daardoor wsl geen menstruatie. Was benieuwd of de medicatie aanslaat en ik eindelijk weer eens een eisprong heb. Dus goed nieuws gelukkig ! Jij ook succes! Hopelijk beide over 2 weken een positieve test! 

He Deesje, 
Zit inderdaad een mooie stijgende lijn in en super goed gezien je verhaal dat je sinds juni niet meer ongesteld bent geweest.
Ik heb zelf woensdag mn eisprong gehad maar ik heb voor de zekerheid nog wel geklust. Je leest overal om de dag maar ben dan altijd bang dat het net niet lukt dus ik heb het elke dag maar gedaan dan hebben we er ieder geval alles aan gedaan denk ik dan :) 
Als je steken hebt dan heb je grote kans dat je eisprong er is ik had dat woensdag zelf ook heel erg en ik temperatuur ook nog dus dan weet ik zeker dat die is geweest.
Spannende 2 weken nu... hopen op positieve testen!

Deesje. Ik zou vandaag het ook gezellig maken. Sperma blijft 2 dagen of 3 dagen in de baarmoeder. Dus ligt het voorraadje klaar. Ei kan binnen 24 tot 36 uur springen. Je weet dus niet of je nu het begin of het eind van je piek te pakken hebt. Morgen ben je misschien te laat. 

Terug
Bovenaan