ovulatietesten matcare!

A

Anoniem

Guest
Hallo,
Mijn vraag is wie heeft er wel eens ovulatietesten van matcare gebruikt en kan mij hier wat over vertellen?
Ik wil graag deze maand beginnen met ovulatietesten, maar wil daar gewoon iets meer over weten en hoe het beste te gebruiken.

Groetjes van Patries.

hoi patje,

ik heb de testen weleens van matcare gebruikt,en was er wel tevreden over.
je mag ze alleen niet met ochtendurine testen,en je kan ze pas gebruiken dus als je 4 uur lang niet geplast heb,dus stel dat je om 8uur voor het eerst naar de wc gaat dan kan je ze pas om 12uur gebruiken.
ik heb ze ook van sensitest gehad,zijn ook hele fijne.

succes

mier

Hey Mier,
Bedankt voor je reactie!
Dan mag ik wel niet teveel drinken, want dan kan ik mijn plas echt niet ophouden!!!
Weet jij toevallig ook wanneer ik moet beginnen met testen?, mijn eerste cyclus was namelijk 60 dagen en nu mijn tweede cyclus 40 dagen. Dus dat is wel lastig?

Groetjes Patries.

hoi patje,

als je 40 dagen aanhoudt dat je om en nabij dag 26 je eiisprong heb dus zou dan op dag 24 al beginnen te testen maar als je een lange cyclus heb van 60 dagen dan heb je op dag 46 ongeveer je eisprong dus dat zou dan betekenen dat je de testen moet gaan gebruiken van dag 24 tot aan dag 46 ongeveer,of je moet het herkennen aan het rekbaar slijm,maar dat kon ik dus helemaal niet want ik had eigenlijk nooit geen afscheiding,en nu ben ik zwanger en heb het wel hoor! hahaha

succes

mier

hoi patje,

kijk ook eens op www.testjezelf.nl daar zijn die testen ook erg goedkoop en ik ben er heel tevreden over. jij hebt er dan wel een aantal nodig als ik het zo lees...lange cyclus...in de beschrijving staat precies wanneer je moet beginnen met testen en je mag idd geen ochtendurine gebruiken en 3 uur niet plassen voordat je de test doet. elke dag om dezelfde tijd moet je de test uitvoeren.

succes ermee en hopelijk werken ze goed bij je!!

liefs sweety

Hai,
Bedankt voor jullie reactie!
Mier: van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!Hoe ver ben je?
Ik merk trouwens wel wanneer ik rekbaar slijm heb, al twee keer meegemaakt.Dus ik weet ongeveer wel wanneer de eisprong is.
Nou, ik ben benieuwd, als ik de ovulatietesten ontvangen heb, ga ik meteen lezen en berekenen wanneer ik moet testen.

Liefs Patries.

hoi patries,

dan is het idd wel wat makkelijker dan zou je gelijk kunnen beginnen zodra je het aan je rekbaar slijm kan herkennen.

ik ben nu om en nabij de 8weken,ik heb eergister een inwendige echo gehad en zag het hartje kloppen dat was heel bijzonder.wij zijn in ronde 12 zwanger geraakt en hadden dat x ook geen ovulatietesten meer gebruikt,de laatste maandsen trouwens al niet meer.

xxx

Hoi Mier1981,

Ten eerste gefeliciteerd met jullie zwangerschap!Echt geweldig denk ik als je voor het eerst het hartje van de kleine hoort kloppen.

Fijn dat je laat weten hoe ik het aan moet pakken, want had echt geen idee.
Ik heb de testen ook nog niet in huis, denk dat ik ze vandaag per post krijg. Dan kan ik nog even rustig lezen over het hoe en wat.

liefs Patries.

Terug
Bovenaan