ovulatietesten matcare!

hai!
welke testen heb je nu uiteindelijk gekocht? ik ben vandaag ongesteld geworden en wil ook aan de ovutesten gaan beginnen (vanwege enorme ongeduldigheid) :)

Hoi,
Ik heb net de ovulatietesten van matcare binnen gekregen.
Die heb ik via internet besteld.
Het komt omdat ik onregelmatig ongesteld ben, maar wel ongeveer weet wanneer mijn eisprong is, merk dat aan het rekbare slijm.
De tweede keer dat ik nu mijn menstruatie heb en toch goed doorgehad dit keer wanneer de eisprong was.
Wel later als gebruikelijk, maar ik vind de testen wel fijn voor straks als ik weer in de vruchtbare week zit, zodat ik niet verplicht om de dag hoef te vrijen.
Ik wil het wel leuk houden!
Is jou menstruatie wel regelmatig?

Groetjes Patries.

heb je dan die "luxere" testen gekocht of die kartonnen? ze zijn duur he! maar goed, ik heb 't er wel voor over. ik ben behoorlijk regelmatig (30 dagen), maar heb pas een miskraam gehad en vertrouw m'n lichaam niet helemaal meer...en heb 't idee dat ik 'n late eisprong heb... denk dat 'k gewoon meteen na m'n menstruatie ga beginnen, dan weet ik tenminste hoe m'n lijf in elkaar zit... en dan kan 't misschien na deze maand weer zonder testen. het moet idd wel leuk blijven allemaal!  

als je nog vragen heb patries dan hoor ik het wel! misschien dat ik ze kan beantwoorden want heb ze een maand of 4 gebruikt.
ik heb van de matcare de dipsticks gehad en van sensisest de wat duurdere met dat hartje!

nogmaals succes,en bedankt dat je me feliciteerde!

xxx mier

Hoi Mier,
Hoe is het ermee?
Ik heb in ieder geval de testen binnen, ik had daar nog wel een vraag over:
Ik merk dus wel wanneer mijn vruchtbare week is en wanneer ik rekbaar doorzichtig slijm verlies, maar is dat dan de eisprong?
Moet ik in die vruchtbare week al de ovulatietesten gebruiken?
Ik las in de handleiding,dat het, het best is om: 12.00uur te testen en elke dag op hetzelfde tijdstip.Hoe deed jij dit?

Fijn weekend verder!
Ik hoor graag van je terug.

Groetjes Patries.

hoi patries,

met mij alles ok hoor,alleen beetje moe want heb vandaag heel de dag gewerkt.

dat geeft idd aan dat je eisprong eraan komt dus als ik jou was zou ik beginnen met de testen zodra je doorzichtig slijm heb,en idd rond een uur of 12 zou goed zijn,ik ging meestal rond een uur of 7 voor het eerst naar de wc en testte dan om 11uur met de ovulatietesten.als je positief test dan heb je ongeveer je eisprong tussen de 24 en de 48 uur.

op welke dag zit je nu?

xxx mier

Hi Mier,
Jij reageerd snel zeg!
Ik zit nu op dag 5 van mijn cyclus, ben 15 januari voor de tweede keer ongesteld geworden na een cyclus van 41 dagen.
Beetje vaag ongesteld van 15 tot en met 19 januari meer bruinverlies dan echt bloed, vaag he!!!
Wat denk jij gewoon rekenen als een cyclus toch?

Ps: vermoeidheid na een dag werken en zwangerschap, is maar 1 middel voor, op tijd naar bed en aan jezelf denken!

xxx Patries.

ik ben snel hahaha
het is een beetje moeilijk te zeggen wat je  cyclus wordt want de 1e was 60 en de 2e cyclus rond de 40 dat scheelt bijna 3 weken! ik zou gewoon testen als je het merkt aan je afscheiding.ik had altijd best regelmatige cyclussen,tussen de 24 en de 28 dagen de laatste maanden kwam ik niet verder als 24/26 dagen dus had altijd rond dag 13/14 al mijn eisprong. je heb je eisprong ongeveer 14 dagen voordat je ongesteld moet worden,maar kan ook een paar dagen eerder of later zijn hoor.

ik ga vanavond wel weer op tijd naar bed,gister lag ik er ook al op tijd inniet erg gezellig voor mijn vriend dus dan gaat hij maar mee naar bed hahaha

xxx

Terug
Bovenaan