Ovulatietesten na miskraam

Sorry weer een topic. ?
Maar ik heb een vroege miskraam gehad, mijn testen waren knaltesten en nu zijn ze nog heeeel licht positief, dus dat is in ieder geval goed. Maar mijn ovulatietesten blijven positief.
Nu weet ik dus niet wanneer mijn eisprong is.

Hoelang duurde het bij jullie voordat je dit weer kon testen?
 
Hee. Ik denk zolang het hcg hormoon niet helemaal uit je lijf is, die ovulatietesten ook positief blijven?
Mijn cyclus was een tijdje onregelmatig na de miskraam dus voor mij hebben die ovulatietesten niet echt veel nut gehad maar bij sommige werken ze weer snel
 
Ik heb ook een vroegen miskraam gehad,een bloeding bij 6 weken.. paar dagen bloedverlies -+4 na 1 week nog heel klein streepje op zwangerschaps test.. na 21 dagen weer een postieve ovaluatie test.. heb ook ergens gelezen dat 20 dagen na de miskraam het weer zou kunnen..
 
Mijn ovulatietest is zelfs nog opgelopen tegenover gisteren. Ik snap er niks van.
Ik heb net nog een bloed laten prikken op hcg, krijg daar zo de uitslag van. Ik neem aan dat het hcg dan echt heeeel laag is.
Maar ik wil dat mijn ovulatietesten negatief worden.
 
Kan lang duren. Na mijn laatste mk heeft het zo'n 8 weken geduurd voor ze weer te gebruiken waren voor mij. Na mijn eerste mk was dit veel korter en kon ik ze na 4 weken alweer gebruiken. Eerste keer had ik ook maar 2 weken bloedverlies, terwijl dit bij de laatste keer ook veel langer was (ruim 7 weken).
 
 
Terug
Bovenaan