Ovulatietesten na miskraam

Oef lindamam, dat is vervelend. Gaan ze kijken of er ergens nog weefselrestjes zitten ofzo? Het zou niet weer moeten gaan stijgen als het eerst daalt (al heb ik dat zelf ook ooit meegemaakt bij mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap). Ik ga even gokken dat je vandaag of morgen weer opnieuw geprikt gaat worden en dus hopelijk nu wel een mooie daling hebt.
 
Nee, was vandaag 290. ??

Dus 30 oktober 230
1 november 96
8 november 150
15 november 290

De gynaecoloog had het de vorige keer over myt... injectie (weet de naam niet meer iets met een M) wordt ook gebruikt bij chemotherapie en dan mag ik 3 maanden niet zwanger worden. ? vorige keer wilde ze nog afwachten maar ik denk dat dat geen zin meer heeft.

Hoe is het bij jou toen gegaan?
 
Ik heb nooit methotrexaat gehad. Bij mij waren de waardes ongeveer: 140 (toen was ik wss ongeveer 4 weken, maar ik was zwanger terwijl mijn spiraal ineens zoek was, vandaar dat ik toen een echo kreeg en hcg geprikt werd), een week later 600, de week erna iets van 180, toen naar huis gestuurd met het bericht dat het een miskraam zou zijn. Alle echos was er helemaal niets te zien in de baarmoeder, wel wat ze een corpus luteumcyste (maar misschien achteraf gezien zwangerschapsring) in de rechter eileider en veel vocht in de buikholte.
Ongeveer een week later eens getest met de clearblue met wekenindicator: 2-3 weken (ik had geen idee wat dat precies betekende, maar achteraf zij de gyn dat het dan vrij snel na die 3e meting toch weer moet zijn gaan stijgen en de kans op dat het toch een nieuwe zwangerschap was wat later werd gemeten wel erg klein was). Nog een week later met heftige buikpijnklachten en na een lichte bloeding van een paar dagen (waarvan ik hoopte dat het de miskraam was'  kwam ik in het ziekenhuis met 1100, vervolgens een paar dagen later 1300 en nog eens 2 dagen later 1200. Er was toen ook veel bloed te zien in de buikholte en ook iets op de echo aan de rechter eileider. Daarna nam het toch spontaan af, met een kleine week later volgens mij 710, en daarna telkens om de 2 weken een daling gemeten tot het eindelijk op
 
Ja klopt, ik denk nu geef met die injectie maar. Dan ben ik er hopelijk sneller vanaf.
Al ben ik nu opeens heel erg aan het twijfelen of we wel door moeten gaan met onze kinderwens. (Hebben al een zoon)
 
Terug
Bovenaan