Ovulatietesten resultaten

<p></p><p>Hoi dames,</p><p>Ik zit in ronde 3 en ben voor het eerst begonnen met ovulatie testen. Omdat ik zelf het gevoel had dat ik hem eerder voelde dan berekening. Nu zou mijn eisprong maandag 18 maart zijn volgens berekening. En zie hier onder de resultaten van mijn ovulatie testen. Hij zou denk ik nog niet echt op zijn piek zitten maar hij loopt al aardig mooi op. Zijn er meer dames bezig met ovulatie testen? En welke gebruiken jullie dan? Ik heb ze nu van 2besure, en vind ze redelijk fijn.</p>

Hoi Facha, zoals ik die van vandaag zie bij je zou ik zeggen dat die toch echt wel positief is. Ik heb dezelfde testen als jou. Meestal heb ik 2 dagen zo'n knaltest en erna loopt die af. Mocht die morgen minder zijn dan heb je toch vandaag je piek gehad.
Succes nog even !

Ja is het ook! En de 2 weken erna zijn nog veel spannender en heel veel geduld hebben! Als het na je piek weer omlaag gaat dan kan je erna weer stoppen want dan is die al geweest en zal je +- 14 dagen erna ongesteld worden en in het beste geval natuurlijk niet ?

Terug
Bovenaan