Ovulatietesten resultaten

Ik heb ze vorig weekend ook gebruikt van 2besure. Ik vond ze wel fijn. Had per ongeluk de extra gevoelige besteld. Ik had zo'n zelfde positieve test op vrijdag alleen op zaterdag was het echt een knaller. Was de testlijn nog donkerder dan de controle lijn. Misschien dat dit bij jou ook nog gebeurd, maar ik zou in elk geval vanavond zeker klussen. ;-) Succes!

Hi ladies,
Vandaag ziet hij er inderdaad positief uit.
Stel dat hij morgen dan weer donker of nog donkerder is en vandaag heb je seks gehad, "moet" je dan morgen weer? Of volstaat 1x per 48 uur als de ovulatietest positief is?

Ik doe het dan meestal nog wel een keer want het kan dan ook nog eens 24 tot 48 uur duren voordat je ei daadwerkelijk springt dus ben altijd bang dat ik hem net misloop maar sommige zeggen ook weer om de dag voor de kwaliteit van het zaad. Je moet vooral doen waar je je goed bij voelt!

Net weer een ovulatie test gedaan, wel wat vroeger dan normaal maar kon niet anders ivm verjaardag van mijn dochter. Vind het wel grappig dat ik altijd dacht dat ik mijn eisprong voelde, maar als ik hem nu dus heb en ik voel helemaal niks... blijft apart 

Jouw testen lopen precies hetzelfde  op als de mijne. Ik voelde wel vorige week op de piek enorm steek en trekkerig gevoel  in mn rechterlies richting  mn onderbuik. Heb ik  normaal nooit  zo gevoeld wat ik  me kan herinneren. Mja is mss iedere keer anders geen idee. Succes met klussen! ;-)

Terug
Bovenaan