Ovulatietesten resultaten

[quote quote=10185156]Sunkissed Dankjewel DeesjeP, Dankjewel haha wat leuk zeg! Ik voel me redelijk oke. Ik ben alleen nu verkouden aan het worden. Maar heb nog geen last van zwangerschapskwaaltjes en jij? Wanneer ben jij uitgerekend? Ik kom op ong 9 december[/quote]
Ik op ongeveer 1 december. Ik slaap slechter. Onrustig  en vroeg  wakker.  Gevoelige tepels en borsten en wat last van mn onderrug maar weet niet of dat ermee te maken heeft. 

@kwebbel dan was gisteren je piek. Ik had hetzelfde en wsl dag erna eisprong gehad.

Wat goed dat het gelukt is! Ik zou ook graag een foto delen van mijn ovulatietesten, maar krijg het niet voor elkaar. Kan iemand mij het uitleggen?

Thanks! Dit zijn de mijne. De donkerste van vanmorgen en de andere van vanmiddag. Betekent dit dat ik mijn piek heb gehad?

Thanks! Dit zijn de mijne. De donkerste van vanmorgen en de andere van vanmiddag. Betekent dit dat ik mijn piek heb gehad?

Thanks! Dit zijn de mijne. De donkerste van vanmorgen en de andere van vanmiddag. Betekent dit dat ik mijn piek heb gehad?">

Terug
Bovenaan