Ovulatietesten van Matcare: advies 10-11-2007 begonnen

A

Anoniem

Guest
10-11-2007 was ik begonnen met ovulatie testen. 2 ronde 1e kindje.
zaterdag licht streepje zondag ook.maandag en vandaag 1 streepje.
hoe kan dit en heb ik deze maand geen eitje.
wie kan mij helpen.
cyclus 1e maand 29 2e maand 32

Yvonne

hallo,
het kan zijn dat je te veel gedronken hebt en dat het streepje niet donkerder word.
omdat het streepje maandag  weg was lijkt het me wel dat dat de eisprong is geweest.
succes
liefs jojo

jojo ja was heel raar had vrijdag ook heel veel pijn in mijn onderbuik kon niet eens normaal zitten.
zaterdag getest vaag streepje zondag ook nog wel.
maandag in een keer niet meer.
vanaf 8 uur tot 12 uur plas ik niet drink ik niet.
ik vind het raar.
op 9 maanden staat 14 nov eisprong,
11 tot 15 vruchtbaar.
mijn cervix is heel korrelig sorry voor de details.
wat nu

Hallo Yvon,

ik zal me even voorstellen: ik ben willemijn en sinds deze maand in de running voor een tweede kindje. Op 10-11 had ik een positieve ovulatietest, dus nu is het afwachten geblazen. Heb echter opgeblazen buik en moet steeds plassen...AArrgghh

Om te reageren op je bericht: ik zit nu sinds vorige week thuis nadat ik in september was begonnen met de opleiding tot verloskundige. Helaas werkte de combinatie met het gezin niet en moest ik stoppen. Ik ben dus geen expert, maar wat ik in die korte tijd geleerd heb is dat net voor je ovulatie je meer slijm produceert die draderig is. Erna wordt het witter en korreliger. Testen, ovulatie of zwangerschap, reageren op resp de hormonen LH en HCG die beiden essentieel zijn om ofwel te ovuleren, ofwel die je produceert als je zwanger bent. Dus: lichte streep is toch een streep! Het kan niet reageren als het er niet is namelijk! Het feit dat het een lichte streep was, kan zijn dat je LH-piek op een ander moment was. Bijv 's nachts. Wanhoop dus niet! Het klinkt alsof je gewoon geovuleerd hebt!

hoi wilemijn,

lief dat je heb gereageerd.
Ik word gek van me zelf.
Dus als ik je verhaaltje goed heb gelezen dan heb ik mijn eisprong al gehad.dat korrelige is dus na je eisprong of zie ik het verkeerd.helllp!
ik test alleen nog maar 1 streepje de test streep.wat moet ik nu doen.
ik wacht je berichtje even af.

gr yvon

Hoi Yvon,

Wanneer was de dag dat je ongesteld werd? Oftewel dag 1  van deze cyclus?
Heb je gisteren en vandaag op hetzelfde tijdstip getest, of misschien iets meer gedronken daarvoor dan op vrijdag en zaterdag?
Grote kans dat je je eisprong al hebt gehad. Ook in combi met die buikpijn!
Toen ik ovulatietesten deed had ik soms ook een dag een streepje, de volgende dag weer niet, de volgende dag weer wel, enz. zat niet echt een vaste kleur in dat streepje (als ie er al was). Ze waren ook van Matcare Maar toch op een gegeven moment had ik een echte donkere streep!

Wat je misschien kunt doen is doortesten totdat je zeker weet dat je nu geen eisprong meer kan hebben, dus uitgaan van je langste cyclus dag.

Groetjes en veel succes!

hoi sientje.

even denken.
de laatste x was 28 okt 2007. dat was mijn eerste dag van ijn ongesteldheid.
6 dagen ongesteld.net als ik altijd heb.
ma,woe ook geklust vrijdag avond 9 nov had echt zo pijn kon niet zitten.
en heb ik geklust met mijn vriend.zaterdag de test vaag streepje weer geklust.zondag vaag streepje steeds vager maar weer geklust.
maandag getest 1 streepje.niet geklust.vandaag 1 streepje ik ben wanhopig.wel geklust.
heb nog 6 testjes denk ik.
heb ik mijn eitje eerder gehad.
ik heb nu ook korrelig slijm zeg maar.
hoebedoel jij van kortste cyclus uitgaan ik snap dit even niet.

gr yvon

quote: sientje4 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-11-2007 19:35:17'));

Hoi Yvon,

Wanneer was de dag dat je ongesteld werd? Oftewel dag 1  van deze cyclus?
Heb je gisteren en vandaag op hetzelfde tijdstip getest, of misschien iets meer gedronken daarvoor dan op vrijdag en zaterdag?
Grote kans dat je je eisprong al hebt gehad. Ook in combi met die buikpijn!
Toen ik ovulatietesten deed had ik soms ook een dag een streepje, de volgende dag weer niet, de volgende dag weer wel, enz. zat niet echt een vaste kleur in dat streepje (als ie er al was). Ze waren ook van Matcare Maar toch op een gegeven moment had ik een echte donkere streep!

Wat je misschien kunt doen is doortesten totdat je zeker weet dat je nu geen eisprong meer kan hebben, dus uitgaan van je langste cyclus dag.

Groetjes en veel succes!

ja was zelfde tijd 4 uur lang niet geplast en niks gedronken.
ik zei in mijn verhaaltje net kortste bedoel langste snap ik even niet.
is dat niet altijd 14 dagen..wat een gedoe zeg.

Terug
Bovenaan