Ovulatietesten, wat is jullie ervaring?

Lijntjespapier

New member
Hallo Dames,

Ik gebruik ovulatietesten van de Action en heb die van CB ook alleen ik test nu een week. Volgens die van CB ik mijn dagen nog niet gehad want ik krijg steeds geen smiley. Gister testte ik met die van de Action positief op mijn eisprong en eergister had ik last van mijn buik alsof ik menstruatiepijn had dit duid dus allemaal op een eisprong. Dus we klussen dit weekend aan de weg op hoop van zegen. Maar wat ik vreemd vind is dat de ene wel positief test en die van CB niet.

Wat is jullie ervaring?
 
Mijn ervaring met die van cb is prima, klopte altijd met m'n eigen berekeningen.

Zelf geen ervaring met die van de action maar heb weleens gelezen dat als mannen daar overheen plassen ze ook een eisprong blijken te kunnen hebben ;)
 
Deze maand voor het eerst CB ovutesten gebruikt. Kost wel wat maar mega handig in gebruik en duidelijker kan niet.

Die van de Action heb ik geen ervaring mee.
 
Ik heb met de CB nog geen smiley getest maar met de testen van de action had ik toch een duidelijke positieve test vandaar dat ik het verwarrend vind
 
Ik heb CB ovulatietesten gebruikt en ben nu zwanger. ;-) Dit als gevolg van de laatste positieve ovulatietest: waarbij 1x seks op de smiley dag gehad en een zeker een week ervoor en erna niet. Dus het moet op die dag wel raak zijn geweest. ;-)

Ik vond ze prima. Ten eerste kwam ik er door die testen achter dat ik gelukkig een eisprong had en bovendien een erg regelmatige. Dat vond ik al fijn om te weten.

De eerste keer dat ik ging testen heb ik aardig wat testjes er doorheen gejaagd, want ze adviseren je om al vroeg in je cyclus te beginnen met testen, zodat je je LH piek niet kunt missen.

Het duurde niet lang of ik had in de gaten op welke dag mijn LH piek was, waardoor ik vervolgens maar 1 a 2 testjes per maand hoefde te gebruiken, aangezien ik direct de juiste dag te pakken had.

Succes. :)
 
Dankje voor je reactie Alicia1984 ik heb nog geen smiley getest en aangezien mijn cyclus 29-34-.. Is weet ik nog niet waar mijn piek zit. Ik test elke ochtend maar tot dusver geen smiley maar volgens de MBK-app met een cyclus van 34 wel mijn dagen al gehad. Ik test nog even door deze aankomende week met de hoop op een smiley al ben ik bang dat mijn piek al geweest is.
 
CB is inderdaad niet goedkoop... een vriendin van mij had van diegoedkope testen via Sensitest besteld en als ze dan dacht dat ze haar piek had bereikt gebruikte ze er 1 van CB. Op die manier hoef je niet zo veel CB testen te gebruiken.
 
Terug
Bovenaan