Ovulatietesten, wat is jullie ervaring?

@Iertje, je zou zeggen dat bij jou tussen dag 13 en dag 18 de kans het grootst is op LH piek.. op basis van je cyclus. Stel je test tussen dag 10 en dag 20 elke dag op hetzelfde tijdstip, dan zou je 'm moeten vinden..

Maar het blijft idd apart dat de ene test 'm wel vond en de test van CB niet..
 
Ik heb zelf nu een tijdje de aller goedkoopste van de kruidvat en da gebruikt waarbij je moet plassen in een potje en met een pipetje het op de test aan moet brengen. Ik heb hiervoor gekozen aangezien mijn lichaam behoorlijk last heeft van het ontpillen en ik al verwachte dat er heel wat testen door moesten gaan voordat ik een piek zou vinden. Ben nu ruim anderhalve maand aan het testen en nog geen piek gevonden. Zit nu 14 dagen na mijn laatste menstruatie dag en nog steeds niets. Heb ondertussen een slag duurdere gekocht van de kruidvat en dacht vandaag qua afscheiding dat het wel eens zover kon zijn maar nog steeds niets...

Ik vind persoonlijk die van cb erg duur en in principe zouden ze allemaal het zelfde moeten doen... Maar ik weet niet of ik over een maand nog steeds het zelfde zeg als ik nog geen piek heb gevonden ha ha ha

Misschien ga ik dan ook wel over stag in de hoop het met cb wel in kaart te krijgen...

Ik vond trouwens het in een potje plassen fijner dan over zo'n stick. Voelt voor mij minder secuur.. Maar ik kan nergens vinden of je, net als een zwangerschapstest, een ovulatietest stick ook in een potje kan houden.

Iemand daar ervaring mee?
 
Hallo iertje!

Ik heb een clearblue ovulatietest gedaan en die werkte perfect! Ik heb me vruchtbaarste dagen benut en vanuit daar gelijk kunnen bekijken hoelang me cyclus duurde. Ik zou vandaag ongesteld moeten worden maar dat is niet gebeurt.. dus een test gedaan en jawoor!! Ik ben zwanger!

De cb ovulatietest is wat mij betreft een aanrader en hopelijk zal die bij jou net zo goed werken als bij mij. Denk er wel aan dat de test elke keer rond dezelfde tijd gedaan moet worden en dat je 4 uur van tevoren nog niet naar de wc ben geweest. Ik heb het telkens sochtends gedaan.



Succes!!!!

Xxxxxx
 
Wauw wat een goed nieuws en gefeliciteerd Danielle95😊.

Hoeveel maanden heb jij de ovulatietest gebruikt? Ik heb deze maand voor het eerst een ovulatietest gekocht van CB. Eigenlijk wou ik het al opgeven want dacht dat ik de eisprong gemist zou hebben. Maar.... Vandaag dan eindelijk een lachend gezichtje i.p.v. een leeg rondje☺️. We hebben het afgelopen week om de dag "geklust". Was van plan om vandaag even een break in te lassen, maar dat wordt hem nu dus niet meer😀. Mijn cyclus heeft een duur van 28 dgn en vandaag pas, op dag 18, mijn LH-piek gespot. Hoop op net zo'n goed verloop als de jouwe🙏. Nogmaals gefeliciteerd en geniet van jouw zwangerschap!

 
Terug
Bovenaan