Ovulatietesten

Hallo iedereen!
Ook wij proberen zwanger te worden zonder succes. Intussen  zijn we al een jaar verder.
10 sept hebben we een afspraak met een fertiliteitarts. Een andere, want ik vond dat de 1ste hem er precies niet echt mee bezig hield. Het 1ste geprek voelde heel raar aan, hij had er mss zelf geen zin in die dag. Daarna hebben we alle2 testen laten doen (bloed en sperma) en daar is alles ok. Hoewel die arts het niet nodig vond om ons te laten weten, dat we een afspraak moesten maken om de resultaten te weten. Daarna moesten we een nieuwe afspraak maken voor deze maand, 11 dagen na begin mndstndn, voor een echo om te zien of alles ok is met eileiders. Dit wordt allemaal besproken, welke dag enz en als we dan bellen, ahja dat zal niet lukken want dokter.... is in verlof! Euh... Hallo???  Ik had er toen echt genoeg van (voor mij duurt het te lang) en heb een andere arts gezocht.  10 sept dus... 
Nu, om terug te komen op deze topic, ovulatietesten...
Zijn er nog onder jullie die elke maand vanaf dag 11 (naargelang cyclus) beginnen met ovu testen?  Wij zijn er al een hele tijd mee bezig, vooral die van clearblue (en om zeker te zijn dat die werkt nog een ander merk) als je een LHpiek  hebt, krijg je dus een lachebekje op het schermpje. Al iedere maand op de 15de dag een lachebekje op het scherm, dus extra...?
Nu heb ik voor de 1ste keer geen lachebekje, maar tekent die andere test wel. En al van dag 11... dus toen al ons best gedaan elke dag... 
Ik heb ook een app, periodtracker en die is tot op de dag juist, qua mndstdn en ovulatie. En dus in combinatie met die testen klopte het ook. App zei ovu, test zei ovu. 
Iemand een idee, hoe of wat en kan het zijn dat ik geen ovulatie heb deze maand? (Alle voorgaande maanden wel)
Groetjes S

Ik test elke dag 2x 's middags en 's avonds laat, om het zeker niet te missen. Je hebt toch een piek  tss 24 en 48u?
Op de goedkopere test had ik al van dinsdag 2 streepjes en op die van clearblue niets. Normaal zou ik vandaag een LH piek moeten hebben, maar geen streepjes meer en ook de clearblue niets

Hoi,
Ik deed altijd de ovulatie testen van de action. En als ik daar iets op zag wat op een streepje leek deed ik een clearblue erachter aan. Dit werkte altijd goed. Tot de laatste 2 maanden. De action gaf streepjes aan en de clear blue bleef negatief. Toch uitgegaan van de action, en wat blijkt, deze maand is het na 11 maanden gelukt! Dus precies het zelfde als bij jou dat de clearblue dat hij negatief was. Waarschijnlijk reageerd de een toch wat meer dan de ander op de piek ;)

Ooh!! Proficiat!!!
Het zijn ook die van action. Ik doe het ook zo (omdat die van clearblue duur zijn om zo vaak te gebruiken)
En nu kleuren  die van action idd en clearblue negatief. 
Zouden we stilletjes mogen hopen? Want het is intss ook al 11 mnd... 

Ik weet niet of die clear blue niets aangeven omdat het gelukt is.
Bij mij was het vorige maand ook dat clearblue het niet deed en was het ook niet gelukt. Afgelopen maand precies hetzelfde, maar nu wel raak. Ik zou lekker van de action uitgaan, en nog even blijven testen tot die helemaal negatief zijn. Ik ga duimen voor je!

Terug
Bovenaan