Ovulatietesten

Dankje...
Het worst wel lastig, je bent zodanig bezig met die testen en nu moet het dat je er op den duur net meer van geniet of gewoon geen zin meer hebt. 
Hopelijk mag ik je binnen 14 dagen laten weten dat het gelukt is. 
En anders hebben we sowieso onze afspraak op 10 sept. En helpen ze ons daar verder zoals het moet

Ik snap precies wat je bedoeld! Mensen zeggen altijd laat het los dan komt het wel. Maar dat is heel lastig. Moet eerlijk zeggen dat ik de afgelopen maand wel heb getest en geklust maar daarna niet zoveel mee bezig was. Was meer bezig met de vakantie die ons aankomende week te wachten staat. Dus een beetje losgelaten met het gevoel ach, als het niet zo is kan ik nog wel lekker een drankje doen op vakantie. Nou, daar dacht iemand anders , anders over en diegene groeit nu 5weekjes in mn buik.
Ik snap echt dat je er geen zin meer in hebt enndat het echt 'moeten' wordt. Blijf testen maar probeer het een beetje van je af te schuiven.
Ik ga duimen voor je! Hoop dat er over 2 weken goed nieuws is!

Hmm... blijkbaar hebben we veel gemeenschappelijke punten.
Wij zouden binnenkort ook op reis gaan en ik dacht ook zo, is het zo niet, dan kunnen we toch nog eens goed genieten ? (hopelijk is het dan ook zoals van jou, en komt er iemand "de pret bederven")
Wij kunnen jammer genoeg niet vertrekken, vannde trap gevallen en voet gebroken, dus reis moeten annuleren... we hebben het Dus nog tegoed...
Geniet alvast van jullie vakantie!!!

Hallo allemaal, 

mij weet niet of deze nog actief is, maar ik heb gisteren een ovulatietest gedaan van clearblue en toen gaf hij een knipperende smiley aan. 
Vandaag een nieuwe verpakking gebruikt en de test gedaan en nu heb ik een leeg rondje. Weet iemand hoe dat kan? Komt het doordat ik een nieuwe verpakking heb gebruikt en dus ook een nieuwe indicator? 
Vind het wel erg vreemd dat hij gisteren een knipperende aangeeft en nu niks. 

Groetjes! 

Hoi gebruiker 1009,
Dat heb ik ook een keer gehad. Ik had toen een paar dagen een knipperende smiley en toen ineens een leeg rondje sochtends. Ik dacht dat ik misschien geen eisprong zou hebben gehad die maand. Maar toen ik de volgende ochtend nog een keer testte had ik ineens wel een vaste smiley. En ik werd die maand zelfs zwanger. (Eindigde helaas in een miskraam) 
Ik zou morgenochtend dus gewoon weer testen :) Hopelijk heb je dan de vaste smiley 

Terug
Bovenaan