Ovulatietesten

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik ben nu sinds een week bezig met ovulatietesten. Tot nu toe heb ik geen LH piek kunnen meten, behalve gisteren een heeeeeel heeeel vaag streepje. (de gebruiksaanwijzing zegt dat het streepje donker moet zijn.)  Ik zit nu op dag 15 en heb een regelmatige cuclus van 28 dagen. Een paar maanden geleden heb ik ook een keer de digitale ovulatietesten van clear blue gedaan maar daar kwam ook niets uit. Is er iemand van jullie die hier ervaring mee heeft??

Alvast bedankt!

Hoi Anspi,

Ik heb er niet echt veel ervaring mee...heb het maar een keer gebruikt..maar als ie nu vaag is dan kan ie morgen toch heel duidelijk zijn?
En zo niet...dus als ie morgen niets aangeeft..dan zou ik even in de drogist vragen waarom die streep zo onduidelijk zou kunnen zijn en daarna weer weg is...
Maar wel gewoon klussen nu he?!

Succes!

Liefs Linnepinnie

Hoi Anspi,

ik zit nu zelf op dag 14 bij een regelmatige cyclus van 28 en dagen en ook nog geen 2e streep te bekennen?!
Misschien hebben we helemaal geen eisprong deze maand!
Temperatuur je ook? Dan kun je nl kijken of je temperatuur wel omhoog gaat. Als dat zo is, werkte de ovulatietest misschien niet omdat je teveel had gedronken ofzo...

groetjes Janu

Hoi

Ik temperatuur op dit moment even niet. Heb dat wel een hele tijd gedaan en toen was er elke maand wel een duidelijke eisprong te zien. Ben er nu even mee gestopt omdat ik er nogal gestresst van werd. Elke dag die wekker zetten en dan is het eerste waar je die dag mee bezig bent weer het zwanger worden.......En die stress leek me ook niet echt goed voor een eventuele zwangerschap.

Bedankt alvast voor jullie reakties!

Hoi!

Ik ben helemaal nieuw hier en ook erg groen op het gebied van zwangerschappen e.d.
Ik ben sinds een week of 3  gestopt met de pil maar we doen het nu nog even veilig. We willen over een maand of 2 voor het "echie" gaan.