Ovulatietesten

Hoi Miep,

wij zijn nu bezig voor de 10e ronde, al bijna een jaar dus!

Net wel een positieve ovulatietest, dus m'n ei komt eraan!

Hallo!

Ook ik loop alweer eem jaar te modderen om zwanger te worden. Ik heb deze maand voor het eerst een ovulatietest gebruikt van clear bleu. Ik heb deze gekozen omdat ik geen kleuren kan zien, en dus de streepjes niet zelf kan waarnemen. De digitale test van clear bleu geven een rondje bij geen ovulatie, en een lachtend gezichtje als je eisprong in zicht is. Ik had een gezichtje bij de 2e keer testen van de 5, dus de 1e keer had ik een rondje. Lijkt mij dat die test dan wel meet wanneer dat hormoon gestegen is. (ik hoop het natuurlijk heel erg, want het zou nu wel eens leuk zijn om eindelijk zwanger te zijn!) Dus als je zo twijfelt over die streepjes, zou ik toch die digitale weer eens proberen. Succes!

Hoi meiden.

Ik schrijf normaal bij,, als zwanger worden langer duurt, ik ben zelf nu 2 1/2 jaar bezig
Ik gebruik ook nogsteeds regelmatig de ovulatietestjes en jullie moeten ze bestellen op zwangerschapstest.nu daar zijn ze het goedkoopste.
Je krijgt dan de staafjes opgestuurt.

Ik heb ze tussendoor ook wel eens opzij gelegd omdat ik er gek van werd.
Zelf test ik zo rond dag 9 en dan dag 11 nog een keer en als het streepje steeds donkerder gaat worden beginnen we met vrijen.
Ik heb een probleem m,n ei komt de ene mnd op dag 11 en de andere mnd op dag 14.
Ook dat kan nog.

Ik loop nu in onderzoeken met m,n vriend en schrijf ook niet op dit forum maar lees wel vaak jullie verhalen.
In het eerste jaar schreef ik ook bij dit forum. ik wens jullie veel succes hoop op een snelle zwangerschap.

Gr. Jytte

Terug
Bovenaan