ovulatietesten

Hoi Dre,

Bedankt voor je reactie.
Weet nog niet of ik die testen ga gebruiken.
Maar weet nu in ieder geval wel hoe het werkt...

Ik zal voor je duimen dit weekend...spannend hoor!
Jullie eerste?

Hoi hoi

Het wordt nu spannend....wil eigenlijk nog niet testen dit weekend maar weet niet of ik het volhoudt....Heb nog wel steeds last van een opgeblazen buik, ben moe en heb plots zin in pizza waar ze me anders niet blij mee kunnen maken...tja... :)

Hoe is het met jou Sab....

Liefs

nog ff ik weer...

Wij zijn voor de 2e al ruim 10 maanden bezig....je geduld wordt enorm op de proef gesteld...tjongejonge....

Lang leve de ovaluatietesten!!!
Ik ben eindelijk zwanger geraakt dmv deze testen.
We hadden dus wel de goeie periode 2 weken geleden.
Hebben jullie an een zw test gedaan?

HE ris gefeliciteerd zeg echt leuk heb je eerder getest of op je nod nu hoef je niet naar de dokter gelukkig maar ik heb dinsdag mij nod maar voor mij gevoel wordt ik wel ongi
wij hebben ook ovulatie testen gebruikt wij hebben op dag 12 ,13,geklust en op dag 14 een positieve ovulatietest en ook dag 14.15 geklust mag ik zo brutaal zijn om te vragen wanneer jully het gedaan hebben toen de ovulatietest positief was groetjes

@ Dre,

Spannend zeg... Hoe is het nu? Heb je al een test gedaan?

Ik heb deze maand toch de ovu-test gebruikt. Had afgelopen vrijdag pos test. Hebben natuurlijk geklusd. Laten geen poging voorbij gaan...

Is het inderdaad waar dat je beter om de andere dag kunt vrijen ivm kwaliteit van zwemmertjes? Heb het wel vaker gehoord. Wij proberen dat deze maand ook gewoon...
Je gaat toch vanalles proberen.
We zijn nu 14 maanden bezig voor de 2e. Hebben er met de eerste ook (ongeveer) 30 maanden over gedaan... Wordt je niet vrolijk van...

Liefs...

Hoi Liefeling,

Ik geloof het nog niet helemaal, maar er staat toch echt een dikke streep.
Wij hebben op vrijdag positief getest en hebben die nacht geklust en die zaterdag en zondag, dus 3 dagen achter elkaar  na de positieve test. En blijkbaar was dat goed.

Ik heb 1 dag na mijn NOD een zw test gedaan. Maar tussen mijn eisprong en ongi zit normaal 10 dagen, dus ik dacht eigenlijk dat ie nog negatief aan zou geven.

Ik dacht overens ook dat ik ongesteld zou worden, ik had namelijk last van menstuatiepijn. ik was al helemaal teleurgesteld, maar mijn temp bleef hoog en nu weet ik ook waarom.

Ik hoop dat jullie ook door deze testen nu snel zwanger raken.

Hoi Sab, Ris en andere meiden,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Wat supergoed nieuws zeg!!!!

Hier is nog alles in spanning.. Heb op dag 8 en 9 positief getest met de CB testen en we hebben het de dagen ervoor en de dagen zelf en 2 dagen erna nog gedaan...dus daaraan kan het niet liggen  Hebben daarvoor constant te laat geklust..rond dag 14/15... Ik heb mijn menstruatie altijd op dag 31 dus ook erg verwarrend... MAar ben blij dat we de testen hebben gebruikt en mocht het deze maand niet raak zijn doen we het de volgende maand weer.. HEb nog wel het gevoel dat we zwanger zijn. Heb donderdag getest maar dat was natuurlijk veel te vroeg. omdat dat dag 26 was en ik pas op dag 31 mijn rode duiveltjes verwacht of eigenlijk niet..... Wacht tot dinsdag of misschien morgen...ben dinsdag jarig...hoop op een heel bijzonder kadootje....

Maar wel spannend dus allemaal.....zwanger worden, zwanger zijn....

Liefs en tot gauw

Terug
Bovenaan