ovulatietesten

Ook ik heb ovulatietesten gebruikt, maar kan je niet een duidleijk antwoord geven op je vraag. Ik gerbuikte die van clearblue want als je die in ziekenhuis ocht waren deze 10 euro goedkoper. Dit op advies van gynacoloog.
Ik had onregelatige en lange cyclus. We waren ruim 2 jaar bezig maar alle onderzoeken waren tot dan toe normaal teruggekomen. we stonden voor het laatste onderzoek HSG en daarna zouden we aan IUI beginnen.
Afspraak maken voor HSG doe je op eerste dag van menstruatie. Echter toen werd ik gebeld dat dit niet door kon gaan omdat er geen radioloog beschikbaar was. Balen omdat je dan weer ruim een maand moet wachten - maar ja - je kan zoiets ook niet door loodgieter laten doen dus...wat is nog een maand op al die jaren. Dan bel ik wel weer bij volgende menstruatie.
Op een of andere wonderlijke wijze is deze er nooit gekomen. De volgende keer dat ik in ziekenhuis zag werd op echo bevestigd dat ik zwanger was. Geweldig.

Regelmatig vrijen rondom ovulatie, evoor erna - we hebben het allemaal gedaan. Wat nu de beste optie is ? Het is zo'n rotgevoel om iets zo graag te willen en zo je best te doen, en dat het maar niet wil lukken terwijl je niet weet waarom.
Heel veel sterkte gewensd.
 
Terug
Bovenaan