Ovuluatietesten werken alleen met ochtendurine??

A

Anoniem

Guest
Werken ovuluatietesten alleen met ochtendurine? Ik ben daar erg benieuwd naar. Graag advies...

Groetjes Vic

op die bijsluiter staat niet dat het perse moet,alleen wel op de zelfde tijdstip.en er stond in dat het makkelijker was om je ochtend urine dan te gebruiken.
dan ben je altijd thuis.
ik deed het wel met ochtend urine.toen ik 2 testen had gesloopt.verkeerd erin stoppen en te lang in de urine gehouden.oeps toen waren ze op,snel even in de auto gesprongen naar de drogist.
ga donderdag beginnen met die testen.
gr marjan

Nee hoor ze werken de hele dag door.
Ik deed de test altijd rond 12 uur, dus niet mer ochtendurine, maar wel staat er dat je niet teveel mag drinken voor de test en niet 4 uur mag plassen voor de test, maar goed als je niet veel drinkt lukt het net aan zonder dat je op springen staat.

ik dacht dat je juist geen ochtend urine mocht gebruiken bij een ovu-test. ik teste altijd als ik weer thuis na werk....

o ja bobbian dat stond er ook in.
daarom vond ik het juist makkelijker met ochtend urine te doen.

het liefst zelf NIET met ochtend urine doen. Zwangerschapst testen juist wel, maar ovulatie testen het liefst later op de dag en elke dag om ongeveer dezelfde tijd

hoi valesca,
waarom niet ochtend urine.??
want staat zelfs in de bijsluiter.???
ik ga overmorgen weer beginnen met testen.
gr marjan

hallo dames
Het ligt eraan welke ovulatietesten je gebruikt..
Bij CB de digitale (erg duidelijk in gebruik die) mag je wel ochtendurine gebruiken zeiden ze bij de apotheek tegen mij..
Bij mij gaat dit iedere maand goed.. ben alleen nog steeds niet zwanger!
Andere ovu testen weer liever niet ochtend urine omdat je lichaam dan stoffen kan bevatten die een piek kunnen geven terwijl die er nog niet is.
Mijn NOD is volgende week spannend! En anders dan maar weer verder testen, het is alleen wel een duur grapje!

Terug
Bovenaan