Ovuluatietesten werken alleen met ochtendurine??

hoi,
idd een duur grapje.vooral die digitaal van cb.
ben nu weer aan het testen en eigenlijk zou ie nu gezichtje moeten geven,maar nee hoor.
heb elke keer met vlagen buikpijn.
ik heb nu nog 1 test liggen voor morgen.
die doe ik nog en dan stop met die testen,wordt er zo depri van.wilde gewoon weer nieuwe gaan kopen,maar me man zei kap daar nou maar mee,want je bent er nu te veel mee bezig.
succes met testen en klussen

hoi
de 1ste 3 testen waren maar 1 streep.
nou laatste test.op is op.
ja hoor 2 dikke strepen dus een gezichtje in het display.
met ochtend urine.
idd gisteren hele dag buikpijn gehad.vanaf nu wordt het steeds minder.
duimen voor de nod dag.over 2 weken.
gr marjan

Ik ben zwanger geraakt met hulp van een hele goedkope kruidvattest!! Normaliter testte ik een aantal dagen achter elkaar ,maar deze keer had ik nog maar een test over en aangezien ik ovulatepijn had ,deed ik die ene test:ik had een piek,kluste vervolgens die dag twee keer en de dag erna een keer en twee weken later bleek ik zwanger.Hoe duur de test is maakt dus niet uit.

hoi mammamia,
ik had die test van cb digitaal gehaald wegens er veel in zaten en dat het makkelijker afleeesbaar is.hij geeft gewoon aan ja of nee.een rondje is nee en een gezichtje is ja.
maar ik wilde zaterdag gerust nog een kruidvat gaan halen maar me man zei doe het niet.je wordt gek zo.
nou gelukkig de laatste test gaf het gaan.nu hoef ik ze niet meer te gebruiken want de dagen dat ik dacht klopt dus ook,en wordt duidelijk aangegeven bij mij.elke stap die ik zetten deed pijn.
man lief heeft gisterenavond nog op me gewacht ondanks dat hij 5.45 uit bed moet.
kan nu alleen nog hopen dat het bij ons ook heeft geholpen.nu 2 weken op wacht hihi.
gr marjan

Terug
Bovenaan