OVUTEST blijft posietief?????

Hoi,

Geheel volgens mijn cyclus had ik dinsdag een hele duidelijke positieve ovulatietest! Maar tot mijn grote verbazing is hij vandaag nog steeds positief?
Niet meer zo heel duidelijk, maar er is nog wel steeds een tweede streepkje zichtbaar!
Mijn kluszin voor deze maand is eigenlijk wel een beetje over...

Weet iemand wat dit betekend? En of dit normaal is?

Groetjes, mamamadelief

Hoi

Bij mij was de test nooit helemaal "blank" zeg maar, als ik ze gebruikte was er altijd een 2e streepje zichtbaar. Zolang het 2e streepje lichter is dan de controle streep wordt de test niet meer gezien al positief. Je eisprong is dus waarschijnlijk woendsdag, donderdag en heel misschien uiterlijk vandaag geweest. Dus ik zou zeggen, alleen maar klussen vanaf nu als je echt zin hebt, geloof mij, als je teveel maanden "tegen je zin" klust dan gaat de lol er echt van af en dat ben je niet in 2 maandjes teboven in je relatie.
Succes.

Liefs Natalie

hoi Mamaroos,

Tja, ze zeggen dat ovu testen positief blijven bij een zwangerschap.........
En geloof het of niet, ik had het bij allebei mijn zwangerschappen ook. De eerste werd een miskraam en de tweede draag ik nu alweer 27 weken.................!

Dus ik hoop dat je over een week een positieve zwangerschapstest in je handen hebt!
Hou je me even op de hoogte?
Succes met wachten,

Liefs Rimke
26+6 weken

Rimke, WOEI! Ik hoop dat je gelijk hebT! Dat zou geweldig zijn!

Natalie, wij zijn nu 11 maanden bezig......voor een tweede kindje! Van de eerste was ik in ronde 2 zwanger. Nu duurt het dus wat langer! Tja en 11 maanden vrijen op vaste tijdstippen is niet leuk...maar we proberen er toch steeds een klein feestje van te maken!
Wat dat betreft legt het niet echt een druk op onze relatie!

De dagen voor mijn positieve test was er trouwens helemaal geen streepje te zien! De dag ervoor wel een licht tweede streepje!

Ik meen dinsdagavond mijn eisprong gevoeld te hebben. Van andere maanden staan het me niet zo bij dat er een tweede streepje zichtbaar was na mijn eisprong.

Het wordt een spannende week.....Het zou echt erg leuk zijn als Rimke gelijk krijgt!

Hoi

Ik hoop zeker dat ze gelijk heeft voor je, dat zou geweldig zijn.
Wij waren op weg naar het jaar en hadden al een afspraak bij de ha staan toen ik een positieve zwangerschapstest in mijn handen had. We hadden alleen (behalve de laatste maand opvallend genoeg) zoveel geklust (niet tegen de zin maar wel op de "juiste" tijden) dat we toen ik eenmaal zwanger was we eigenlijk klusmoe waren en het even geduurd heeft voordat we weer zin kregen. Ook geen probleem voor ons, maar ik kan me voorstellen dat dat voor sommige stellen wel een probleem kan zijn.
Ik ga de komende week voor je duimen, na 11 maandjes hoop ik voor je dat je een pos. test in handen mag hebben. Houd je ons op de hoogte?!

Groetjes Natalie
(21w2d)

he mamaroos, ik heb dus ook maar eens een ovulatie test gedaan gister as zaterdag is mijn nod maar ik dacht ik kijk wel en ik heb ook een streepje al is hij wel licht veel lichter als in het test venster... ik hoop dat ik je achterna mag komen we moeten nog even geduld hebben hiiihihi

en nog van harte met je zwangerschap!!!

groetjes vlinder

Terug
Bovenaan