OVUTEST blijft posietief?????

Hahahaha!
Hoe is het met je?
Voel je je goed of   heb je last van alle kwaaltjes...............?
Wens je veel geluk, gezondheid en liefde en natuurlijk een heel goede zwangerschap!
Ben blij dat ik het bij het juiste eind had.....................hihihih, het ego wil ook wat he!

Liefs Rimke

hoi,

vlinder, dat had is gisteren ook, ik heb volgende week woensdag nod, en vorige week woensdag eisprong gevoeld.
streepje was gisteren van ovutest goed te zien, niet zo duidelijk als de andere maar ik vond het wel duidelijk.
ik weet ook niet goed wat ik daarvan moet denken.

liefs

he bloempje ja raar he wel spannend ook mamaroos is toch we;l een goed voorbeeld hihihihihhi maar ja anderen blijven een licht streepje houden nou ja hoe dan ook we moeten gewoon geduld hebben meid!!
jou nod is de 14 de he, die van mij is as manag, ik dacht eerst as zaterdag maar had me verteld hoezo dom grrrrr dus ik moet nog ffies wachten maar als er nieuws is dan hoor je het. ik ben ook erg benieuwd of je nog een keer een ovulatie test gaat doen??? laat het me ff weten he!! zou ik leuk vinden

groetjes vlinder

Kan ik hier uit op maken dat mamaroos zwanger is want dan heb ik ook grote hoop, wij zitten nu in ronde 14 en mijn ovulatie testen blijven postitief, heb ze van de sensitest en kruidvat gedaan en ze blijven positief.

liefs esther

Hallo bloemetje,
VInd het ook allemaal super spannend, want ik kan mij bijna niet voorstellen na 14 rondes dat ik eindelijk een super korte cyclus zou hebben maar toch ergens heb ik het gevoel dat ik toch wel eens zwanger kon zijn, ik tempratuur ook en die is ook sinds woensdag hoger. Over 7 dagen weet ik het want dan zou mijn nod dag moeten zijn, oeeehhhh spannnenddd. Jij nog 2 dagen, ik ga mega goed duimen voor je.

Liefs Esther

Hey meiden,

wou hier even reageren, heb al 10 dagen op rij een positieve ovulatietest

nu hoop ik heel erg dat het raak is, heb dit jaar al drie miskramen gehad namelijk maar dit nog nooit meegemaakt

ik kan pas de 16e een zwangerschapstest doen dus ik ben me op aan het vreten, vind het namelijk erg spannend!

ik ben benieuwd wat er bij jullie uitkomt!

groetjes

he meiden,

spannend hoor!!!! ja ik weet dat mamaroos dus wel zwanger is dus wie weet.
helaas ben ik vrijdag toch ongi geworden maar mijn tweede streepje was wel erg licht vAn kleur, nou ja het zei zo eerst zat ik er helemaal door heen hoor!!!!! ik zit nu al weer in mijn 12 de ronde niet echt leuk!!!
nou meiden ik duim met jullie mee en ik kom iedere keer ff kijken hoor hihhii

groetjes vlinder

Terug
Bovenaan