Ow jee verslaafd...

Dag moeders zomer 2006!

Ow jee, ik kan het echt niet meer ontkennen! Ik ben verslaafd... Aan dit forum wel te verstaan. Ik lees al een paar maanden mee. Ooit heel simpel begonnen door te googlen met een probleempje, en zo dit geweldige, lieve, vrolijke, spontane maar vooral herkenbare forum gevonden en nooit meer losgelaten. Tja en het lijkt alsof ik jullie al een tijdje ken, en dan voelt het raar om alleen maar mee te 'gluren'.

Ik zal me eerst maar eens voorstellen. Ik ben Bregje (31 jaar), de mama van Janne. Janne is 17 juli 2006 geboren als onze eerste dochter. Janne is geboren in Arnhem maar toen ze precies 3 weken oud was, zijn we verhuisd naar Eindhoven. Janne is een pittige tante maar ook een heerlijke knuffelkont. Ze kletst heerlijk (en gelukkig begin ik haar baby-chinees steeds beter te ontcijferen) maar is qua grove motoriek een beetje lui. Ze kan wel lopen maar doet dit alleen als zij er zin in heeft.

Nou, ik heb een aantal keer geprobeerd twee foto's te plaatsen. Ik kon me herinneren dat je de url van Hyves moest kopiëren. Maar helaas, ik krijg steeds de volgende melding: Maximaal 50 aaneengesloten karakters per woord. Indien je een link invoegt zet dan niet de link op de hele url maar op een kort woord. Tja, ik tel er toch echt precies 50... Dus als iemand nogmaals uitlegt hoe ik een foto kan plaatsen, dan zal ik mijn kleine meisje showen

Groetjes Bregje

Hey!   Welkom!!

Vanaf nu dus niet meer alleen maar stiekum meelezen, maar ook gezellie meekletsen hoor! Leuk, al die nieuwe mama's hier!! En nog leuker dat je je gelijk even voortelt en aanbiedt om foto's te laten zien, zijn we dol hier!
ik plaats ze ook via hyves. Ik ga dan op de grote foto staan en via de r.muisknop selecteer ik kopieeren, dan hier in het JG-reageren vak Kies ik weer via de R.muisknop nu voor plakken... Et voila! Even doorhebben dan is het een koud kunstje!
Ben benieuwd!

Kus, Marieke

Helaas, helaas...

Ik blijf dezelfde melding krijgen, met zijn 50 karakters. Wellicht is het een mac probleem... Andere mac gebruikers?

Anders even geduld hebben, probeer ik het morgen via de PC.

Groetjes Bregje

hahahaha wel leuk om je voor te stellen met de mededeling dat je nu al verslaafd bent

geldt ook voor mij!!
welkom in dit inderdaad oergezellig en warme kippenhok!

liefs Jenneke mv Ivar (18-9-06)

En ik dacht al fot's te kunnen gaan kijken hahahha!
En misschien zijn er Mac gebruikers onder de dames?
Ik ben meer een grote gele Mac-gebruiker, hahahahah!

Haha, ik eigenlijk ook, maar ik kom al een kilo aan als ik aan die mooie grote gele M dénk! Dus ik probeer het te minimaliseren!

Ow, ja, maar uh, welkom dan maar he! Ik hoop dat je veel te vertellen hebt!
En als het niet lukt met de foto's: phira80@hotmail.com
Dan plaats ik ze voor je.

Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan