Ow jee verslaafd...

He Bregje.

Leuk dat je in Meerhoven woont. Ik woon nl in Veldhoven, da's dus wel heel dichtbij zeg.
Wie weet...

Ik heb even geneusd in Janne's fotoalbum, maar wat een leuk meisje zeg!
Mijn dochter Ilse is geboren op 3 september 2006 en ik ben momenteel 29 weken in verwachting van onze tweede hummeltje.

Kijk ook anders even op Ilse's website: Ilse

Maar eh, leuk dat je er bent. Ikzelf ben de laatste tijd ietsje minder actie, druk, druk...met de voorbereidingen van de 2e spruit...Maar een erg actieve meelezer hoor!

Liefs Jeske

Hoi Bregje,

Welkom op dit gezellige forum! Ik kom ook uit Brabant, uit Den Bosch om precies te zijn. Er zijn heel veel Brabantse dames!

Wat een mooi meisje heb je, heb net even de foto's zitten kijken. Echt een fotomodelletje! En het zijn ook zulke prachtige foto's, zo krijg ik Isis zelden (tot nooit...) vastgelegd!

Veel plezier hier op dit verslavende forum...

Groetjes,
Myrna mv Isis (05-09-2006) en bijna 29 wk zwanger van haar zusje!!

Hoi Brechje

Welkom hier! Dat het er gezellig is heb je al gelezen en dat je al verslaafd bent voordat je meeschrijft is een absolute pre haha!!!

Mooi meisje heb je zeg, hele bijzondere foto!!

Groetjes
Susan mv Gijs en Sophie

Hoi Brechje

Welkom hier! Dat het er gezellig is heb je al gelezen en dat je al verslaafd bent voordat je meeschrijft is een absolute pre haha!!!

Mooi meisje heb je zeg, hele bijzondere foto!!

Groetjes
Susan mv Gijs en Sophie

Had je al welkom geheten.... Kom nu weer even reageren op je foto!
wat een mooie foto zeg! Hoort ook bij zo ´n mooie meid of niet!   Nu nog een foto van jou en het engeltje... Of worden we dan te vrij.. hmmm ben mijn vraagteken kwijt...

Terug
Bovenaan