ow jeee......

A

Anoniem

Guest
hoi meiden, zaterdag mn NOD en ik heb net een vroege test gedaan.... echt een heel heel licht streepje, wel net zo dik als de controlestreep maar echt heeeel licht.... ow ik durf het bijna niet te geloven.... mn vriend is gewoon werken en ik dacht, laat ik het toch maar eens proberen....

zal ik er een claer blue digital tegenaan gooien of is die niet sterk genoeg omdat ik nog voor mn NOD zit.... niet dat die dadelijk niet zwanger zegt... :)

ow dit is echt heeeeeeeeeeeeeel raar, blij maar toch ook ongeloof...

xxxx kim

het kan zijn dat de ene test gevoeliger is als de andere ik weet dat de testen van clearblue ook best gevoelig zijn maar ook al zou hij aan geven niet zwanger wil het niet zeggen dat je niet zwanger bent ik weet niet welke test je nu hebt gebruikt en anders zou ik morgenvroeg nog een keer testen maar een streep is een streep hoe licht hij ook is was bij mij ook heel erg licht mij dochter is nu 6 jaar ondertussen
maar alvast gefeliciteerd

Hoi Hoi,

Bij mij was dat ook zo, ik had eigenlijk morgen mijn nod, en begin deze week teste ik al een lichte streep...
heb ook een cleur blue gehaald en deze zij heel duidelijk, heel snel... ZWANGER...
Dus ik denk dat je net als mij ervan uit kan gaan dat ook jij zwanger bent...
Het zou een beetje raar zijn als de zwanger en geeft en je niet zwanger bent...
Dus bij deze gefeliciteerd, op naar het mei forum!

xxx

Van harte gefeliciteerd KimKim!!!! Zoo blij voor je.

Helaas vandaag is mijn NOD dag en hij is er nog niet. Maar ik voel hem wel. Voel ook helemaal niet zwanger. Dus voor mij vrees ik wordt het weer mis deze maand. Goh wat word ik hier zat van. Ga binnen kort op vakantie en laat alles los van voor 3 heerlijke weken!!

Liefs,

Terug
Bovenaan