ow jeee......

Dat los laten helpt! Dat deed ik deze maand ook! En probeerde nuchter er over te denken! Succes meis, geniet maar lekker van je vakantie! Xxx

Ow wat leuk! Gefeliciteerd meis!!!
Naar het Mei forum??
Ik zit in April en ben morgen 6 weekjes, geniet van dit gevoel en het idee wat er in je buik mag groeien!!!
liefs!!

Ik had trouwens ook zo'n licht streepje en daarna zijn er ook 5 testen doorheen gegaan... haha maargoed, als er geen hcg is verschijnt er echt geen streep en is er hcg dan komt de streep.
Ik had ook de test meegenomen naar de huisarts! Zag er nog net zo licht uit maar hoefde geen bloed te prikken het was haar duidelijk zo!!! Tralalala....

Gefeliciteerd. Zat er wel een beetje in natuurlijk met die verhoogde temp. Hhahahahah. Meid geniet ervan!

Ha Kimkim,

Superspannend!!
Ik zou het ook nog niet kunnen geloven, maar toch van mij ook alvast een felicitatie.
Ik hoop je snel te volgen. NOD 2 sept maar durf nog niet te testen hoor. Bang voor valse hoop.
Nog even afwachten.

Liefs

jaaa das wel heel vroeg ja, 2 sept... lekker over 1 week testen!!! dan zit qua dagen hetzelfde als mij.... en hopelijk sluit je je dan lekker aan bij het mei forum... nu is er verder maar 1 iemand :( hahaha

kom maar meiden!!! allemaal!! **********************************************

liefs

Jeee!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!! Ik hoop je over een paar dagen te mogen volgen, maar heb er een hard hoofd in...

Terug
Bovenaan