Ow meiden wat ben ik geschrokken!

A

Anoniem

Guest
Hay meiden,

Ik had vandaag een late dienst en toen in naar de wc ging had ik roze afscheiding...............ik ben me helemaal kapot geschrokken!!!! Daar gaan we weer, dacht ik huilend!

Gelijk dokterswacht gebeld en die kunnen niks doen, geen echo niks. Ik moest maar afwachten. Dat ik geen buikpijn voel is een goed teken zeggen ze.

Mocht ik wel buikpijn krijgen en meer "bloed" verliezen, dan moet ik gelijk terugbellen........

Waarom??????????????? Dit kunnen ze me toch niet aandoen! Het zal me toch niet weer gebeuren dat ik het verlies? Wat een afschuwelijke onzekerheid......help me alsjebliefd hopen dat alles goed is en er idd een adertje geknapt is zoals de dokterswacht me vertelde..........

Ik kan wel op mijn blote knieen smeken...........kindje, blijf deze keer wel bij me....

Liefs...........

Meid!
Ik kan je helaas ook niet geruststellen, maar (en ik weet dat het erg moeilijk is!) probeer er niet teveel bij stil te staan.

Maar.... een vriendin van mij heeft tijdens de eerste paar maanden van de zwangerschap ook steeds wat bloed verlore en zij heet nu al bijna 2 jaar een wolk van een dochter!
Wat bloedverlies zegt dus helemaal niets! Zeker als je er geen krampen bij hebt, hoef je je geen zorgen te maken.

Ik hoop heeeeeeel hard met je mee!!!

Liefs Daisy

Hey meid,

Hoe gaat het nu? De roze afscheiding nog aanwezig, wordt het niet meer? Hoop voor je dat het weg is en nooit meer terug komt..
Ik weet hoe je je voelt. Heb met 6, 6,5 en 7 weken ook bloedverlies gehad gehad. De paniek is erg groot. Zolang je geen kramp hebt en stolsels verlies hebt hoop houden meid!
De VK vertelde mij dat t ws innestelling was..

Uiteraard hoop ik ook met je mee! dikke zoen

Hej meid, hoe gaat het nu??ik duim echt heel hard voor je..ik heb vaker op t forum gelezen dat dit voorkomt bij dames die net zwanger zijn, daar was niets mee aan de hand, Hopelijk is dit voor jou ook zo!
liefs

Heey meis,

Wat enorm schrikken zeg!!! Verlies je nu nog steeds wat dan? Hopelijk stelt het je gerust als ik vertel dat ik dit bij de zwangrschap van mijn dochter ook heb gehad. Ik heb toen van week 5 tot week 8 steeds wat bloed verloren. Ook echt bloed. Bij de echo bleek dat het begin van de placenta voor de ''uitgang'' lag daar kwamen de bloedingen vandaan. Ik hoop voor je dat dit bij jou ook het geval is, of dat het een innestelling is.

Meid ik wens je veel succes toe!! Hopelijk gaat alles goed en heb je straks een wolk van een baby in je armen!!

Hele dikke knuffel ciomama

Hee,
o wat schrikken zeg! Zelfs ik krijg een beetje tranen in mn ogen als ik jou berichtje lees..
Ik hoop dat het wat beter gaat met je en dat je geen rare afscheiding meer hebt?

Ik zal voor je duimen dat je/ jullie een gezond kindje mag krijgen!!

Sterkte!!

liefs

ow, wat verschrikkelijk schrikken Jessica! Ik word hier helemaal stil van...
Ik hoop zó met je mee dat het goed blijft gaan.
Ik blijf aan je denken, meid. Sterkte.
Liefs Chantal

Oh wat erg! Ik hoop echt dat het nu goed gaat!
Ik duim voor je!!! Sterkte...
Liefs!

Terug
Bovenaan