Ow meiden wat ben ik geschrokken!

Wat verschrikkelijk die onzekerheid. Hoe gaat het nu met je? Heb uit verhalen gehoord dat het niet altijd mis hoeft te gaan bij een wat bloedverlies. Hopelijk is het nu gestopt.

Liefs Linda,

Hi meis,

oh wat schrikken! Misschien kan ik je gerust stellen? Ik heb 3 jaar terug een miskraam gehad en daarna was ik meteen weer zwanger, heb tijdens die zwangerschap ook paar keer bloedverlies gehad maar mijn kindje is nu 2 jaar oud. Bloedverlies tijdens de zwangerschap komt heeeeel vaak voor, echt!
Ik ga voor je duimen, houd hoop...

Groetjes

Hallo meiden,

Na die ene keer gisterenavond, niks meer verloren. Geen buikpijn niks................op zich geeft me dat hoop.................

Ik wil jullie bedanken voor die lieve reacties, als ik jullie niet had................dat meen ik!

meiden ik hoop dat ik hier over een paar weken om kan lachen!!!!!!!

Liefs mij

oh gelukkig dat je niks meer bent verloren!!

toch blijf ik voor je duimen! Wanneer krijg je controle/ echo? Dan weet je 100% zeker dat alles goed is.

Liefs, Mariel

Wat fijn dat het nu weer over is!! Nu nog een weekje wachten...veel succes met het wachten meid! En hopelijk heb je volgende week een hele mooi echo van je kleine schat!!

Liefs ciomama

lieve lieve schat!! ik hoop echt dat dit een goede plak-baby blijft!!!ik gun het je zoo! ik duim voor je!!
fijn om te lezen dat je in elk geval geen bloed meer verloren bent, hoop nu ook niet meer!!
dikke knuffel!!

xxxxx

Terug
Bovenaan