oww die vreetbuien

oww worden jullie ook zo moe van die vreetbuien??
ikke wel maar vaak pas als ik het al op heb...

mijn man is vandaag niet thuis die heeft een etentje met zn werk en ik had geen fut om te koken naar school meteen door naar de zwemles uur zwemmen mn zoontje en dan huppa weer naar huis en toen onderweg maar langs de snackbar gegaan... broodje stoofvlees en kroket zoontje lief een broodje fricandel... en nu voel ik me zo klote he... dat ik er WEEr aan toegeef... zaterdag friet op bij schoonloeder dus deze week komt er echt geen vette hap meer van de snackbar in huis!

is het bij jullie ook zo ofnie?
of dan ineens zin in koekjes en dan gerust een stapeltje wegwerken enzo enzo enzo.... voel me zo bagger nu he bah

zo moest effe klagen ...

Tot nu toe heb ik nog weinig last van vreetbuien.( zoals jij dat zo mooi omschrijft hahahah)
Wel had ik vannacht om 2 uur toen ik wakker was erge trek en toen heb ik maar een boterham met kaas gegeten. Af en toe ook wel eens enorme trek in frituur, maar dat is soms maar 1x in de week, dus dat valt wel mee. Verder 's avonds wel eens zin in een paar snoepjes of chipjes, maar dat zijn er een paar en dan hoef ik niet meer.
Ik vind brood( alle soorten broodjes) momenteel erg lekker, dus dat scheelt weer een hoop geslik.
Had het van yordi wel heel erg.
Ach soms moet je je er gewoon aan toe geven........

Liefs marielle

ja is wel maar voel me erna zo slecht he bang dat het slecht is voor de baby en mezelf maar goed "normaal" gesproken eten we 1 keer per week frietjes.... toevallig zaterdag bij mn schoonmoeder en dan vanavond dan die broodjes.. moet echt strenger voor mezelf worden!!

chippies en iets lekker is ook wel geregeld hier hoor... pff slechte moeder hahaha

ja, heerlijk! laatste keer dik worden zonder schuldgevoel! Niet dan?! Helaas is alleen de frituur kaduuk dus wat dat betreft zal de 'schade' niet groot zijn hoor, enkel chocola, chocola en chipjes, hmmm! En als je toch genoeg fruit en groente en vitamientjes eet voel ik me niet schuldig hoor! Het zwanger zijn is opt moment al ellendig zat ;)

Hier ook wel vreetbuien hoor. Ik voel me er niet echt schuldig over. Ik heb namelijk een methode (jaja) ik eet 'sochtends in de vruchten smoothie gelijk al drie stuks fruit, dan heb ik wel de vitaminen binnen. En eet ook altijd minimaal twee ons groenten per dag.

Terug
Bovenaan