oww die vreetbuien

hahah vreebui! Heb het nog nooit zo genoemd, maar ik kan echt niet van de chocola afblijven...

Ach niet teveel overnadenken en af en toe lekker eraan toegeven. We moeten straks toch aan de bak om die kilotjes kwijt te raken. Die ene extra kan er ook nog wel bij, hihi.

ow hoe herkenbaar! Chips, koekjes, kaasblokjes met zilveruitjes, salamiworstjes... als het maar hartig en vettig is. Ik zou het liefst iedere dag friet met veel snacks eten, maar probeer dat bij 1x per week te houden wat vrij goed lukt. 's Avonds op de bank voor de buis ben ik niet te stoppen. Een echte bodemloze put. Manlief staat er versteld van wat ik allemaal naar binnen schuif! Ik eet overdag toch echt genoeg en ik eet me tijdens het avondeten ook vol. Probeer dan ook echt mijn sla te eten. Maar zo vanaf een uur of 7 is het raak.....

Helaas herkenbaar. Ik probeer er niet aan toe te geven, omdat ik van te voren al weet hoe vervelend ik me achteraf voel en ik wil echt niet teveel aankomen. Dus ik gun me af en toe wel wat, maar eet niet om te eten, dan haal ik echt wat lekkers: goeie chocola, emmertje ben&jerry's,.... Zoiets..;-)
Tot nu toe 9 kg aangekomen... Had zeker het dubbele kunnen zijn! Geniet, maar eet met mate..
Sterkte! x Taraneh

haha mooi dat het voor sommige toch herkenbaar is hahaha

ik ben tot nu toe 5,5/6 kilo aangekomen de eerste 22 weken kon ik echt niks eten... en nu haha
vandaag moesten we naar de drukker kwart voor 5 afspraak meteen door naar de ikea en daar gegeten..
kip en tja krijg je friet bij dus ook een flinke bak sla erbij genomen en thuis aan het fruit hahahah

maar goed komt goed.....

Terug
Bovenaan