owww ik vind het maar eng hoor

Hey Annet, gelukkig is het allemaal nog meegevallen.
Maar wat een temperament vol ventje heb jij zeg! Dat je niet eens samen in één bed kan liggen . Dat zal toch wel meevallen zeker??
Sterkte meis en trek je meest onflatteuse flanelle pyama aan, haha.

Groetjes,

TeHa

Haha Teha, dat is niet zijn idee hoor, ik maatke me daar juist zoregn over....
Ik ben dus een onwijs knuffelbeest, dus ik ben bang dat ik vanacht lekker met mijn kontje tegen hem aandraai. Dan zou ik me wel heel schuldig voelen als ik ineens een schreeuw hoor. Ik durf het ook allemaal niet zo goed.........

Haha ik geloof dat ik het allemaal erger vind dan hij. Normaal ben ik degene die makkelijk zonder seks kan, maar nu mag ik niet eens knuffelen!!!!!!!!!

Maar goed, het kan altijd erger toch???
Dikke kus Annet

Haha Teha, dat is niet zijn idee hoor, ik maatke me daar juist zoregn over....
Ik ben dus een onwijs knuffelbeest, dus ik ben bang dat ik vanacht lekker met mijn kontje tegen hem aandraai. Dan zou ik me wel heel schuldig voelen als ik ineens een schreeuw hoor. Ik durf het ook allemaal niet zo goed.........

Haha ik geloof dat ik het allemaal erger vind dan hij. Normaal ben ik degene die makkelijk zonder seks kan, maar nu mag ik niet eens knuffelen!!!!!!!!!

Maar goed, het kan altijd erger toch???
Dikke kus Annet

Ik kan ook niet slapen zonder mijn mannetje in ons bed hoor dus zo raar ben je niet!

Tja een ...... kan hij ook in zijn slaap krijgen zonder dat jij daar iets voor doet en wat denk je van s'morgens????
Het zal allemaal wel meevalllen denk ik!
En anders doe je maar iets heeel lelijks aan als je naar bed gaat dan blijft ie vanzelf wel hangen, hahaha.

Slaap lekker voor straks,

liefs Bibbi

Zo, effe de laatste frustraties eruit voordat ik ga slapen.
Ik heb het weer. Ben vanochtend nerveus geworden en kan dat gevoel in mijn buik maar niet kwijtraken.......
Ga zometeen weer genadeloos in tranen uitbarsten....... Die rothormonen ook!!!!

Ach, zal wel weer opluchten. En dan nu eerst maar eens zien of ik in slaap kan komen.... Ben echt benieuwd haha.

hele dikke kus Annet

Hoi Annet..

Alles weer een beetje rustig? Goed geslapen? Hoop dat het snel wat beter gaat met je mannetje en jou.. Nog ff geduld meid, en dan kunnen jullie er weer volop mee bezig gaan..

Groetjes en warme knuf... Bats

Hee lieve lieverds

Wat onwijs leuk dat jullie nog aan ons denken......
Ik heb vanacht vrijwel niet geslapen, was steeds bang dat ik hem pijn zou den en schrok wakker bij iedere rare beweging die hij maakte. Maar alles is hem meegevallen. Zelfs de eerste erecties waren niet zo erg als hij had gedacht. Ik geloof dat ik vanacht zelfs weer tegen hem aan mag liggen......haha

Enne Bats....Alles goed?? Vertel vertel vertel!!!!!!
Ik hou jullie wel weer op de hoogte ok?

Echt lief hoor van jullie
Dikke

Annet (en mannetje haha)

Terug
Bovenaan