owww...spooky!

De tandjes ik schrok me echt de pl##
Ik dacht nog.. goh leuk een auto, lekker boeiend pffff

HAHAHAHAHA!!!!!!!
Geweldig goed zeg!!!
Lach me een breuk en zo lekker onverwachts want ik dacht dat de auto na de bocht groot in beeld zou komen ofzo, super.

Nog meer??? Ik hou hier wel van......

Groetjes Renske

G^&^**)_(_))_( schrik me helemaal de gekte!!!
Heb er nog hartkloppingen van, whoaaaa,

En ik was na bovenstaande reacties heus wel op mijn hoede maar dit... ieeeee, ik haat dat, boehoeeeee

Kan niet stoppen met lachen! Mens ik schrok me een ongeluk! Super gaaf!

Groetjes Nanda

Mijn God, hoe vergeetachtig kun je zijn. Ik had het filmpje al eerder gezien, maar wist niet meer wat er zou komen. Ik schrok me (wederom) wezenloos en kreeg even een adrenalinestoot, hahahaha!!

Groetjes Fonske.

ooohhh wat erg!! ik ken dit soort filmpjes en had expres de laptop al een stukje weg gezet (no way dat ik er met mijn neus op ga zitten!!), en toch je helemaal lam schrikken he, pppfffooooeeee

wel leuk he

ik ben overigens gek op horrorfilms, maar als het te eng wordt, knijp ik m'n ogen samen zodat ik alleen nog maar door een spleetje zie  hoezo hobby?

groetjes! Jenneke

wahahahahaha

jeetje mina .. schrok me wezeloos.. men ...
mijn rikketik gaat even heeeel snel...
wist dat er wat ging gebeuren, maar ws ben ik juist daardoor nog meer geschrokken..

pff even uitblazen..

liefs tobi

Ohwww, ik had ’m aan mijn kantoorgenoten gestuurd. De mannen vinden het geweldig maar een vrouw (die al om 7 uur d’r mail nietsvermoedend opende) was echt boos, OEPS...

Terug
Bovenaan