ozeker over voeding naar cb

Lieve dames,

Ik lees met tranen in mijn ogen jullie berichtjes ( ja, ook door mijn hormonen )
Bedankt voor jullie woorden. Ik voel me er echt veel beter door. Ik heb vandaag eens goed naar mijn manneke gekeken. Hij is zo lief, makkelijk en tevreden. Ik zou gek zijn, als ik me druk maak. Ik heb wel de melk van de middag vervangen door thee. en ook dat vond hij, gelukkig, lekker..
Verder meiden, bedankt!!!!!!!!!!!!!!

Hoi Suno,

Fijn dat de berichtjes je helpen! Volgens mij doe je het gewoon goed, hoor. Ja, die melk zou misschien minder kunnen, maar mijn dochter lust ook graag melk. Goed dat je vanmiddag thee kon geven, ipv melk. Zelf geloof ik trouwens niet dat het een wereld van verschil zal maken of je die ene fles nu wel of niet geeft. Wel ben ik het met een van mijn voorgangsters eens (weet ff niet meer de naam, sorry) dat een kind op een gegeven moment minder melk nodig heeft. Kijk gewoon hoe het loopt, vandaag ging dus al heel goed!
En laat het cb maar kletsen, hoor. Als jij ziet dat je kind zich goed voelt en je geeft gewoon gezond eten, meer kan je je toch niet wensen?! Mijn dochter zit ook al vanaf haar geboorte ruim boven alle gemiddeldes. Er moeten toch ook grote en zware kinderen zijn om een gemiddelde te maken, toch?!
Niet aan jezelf twijfelen, je doet het goed!
Groetjes,
Dory

Terug
Bovenaan