paar dagen over tijd

hey meis..
het is idd rot he altijd dat afwachten
zal duimen
heel veel liefs en veel succes met wachten en hopenlijk word je wachten beloond met een dikke + liefs tamaar

ik heb gisteren middag bij het afvegen een klein beetje  licht roze gevloeid maar daar is het bij gebleven nog nooit meegemaakt
nog steeds niet ongi maar wel nog het gerommelin de darmen lichte steken onder inde buik ik ga toch maandag testen   effe geduld wat denken julie
temp is nu `savonds 37.1

Voor bprins.
Je zou het kunnen proberen met een test van clear blue, die is digitaal. Geeft in woorden aan zwanger/ niet zwanger.
Kosten 19,95, en je hebt er dan drie.
Super duidelijk dus.
Ik had het  ook bij de eerste keer, vorige week, dat ik een test  deed. Kreeg niet het door mij gewenste duidelijke, vette streepje..
Deed toen s'avonds een cb digitale test en die zei zwanger!!!!
Dus toen geloofde ik het pas, en je kunt er niets mis aan zien.
snel maar halen dus!!
Succes, en geweldig als het zo snel gaat hoor!
Groet R

Laat je het nog even weten?

quote: RW 72 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-08-2006 20:44:50'));

Voor RW 72
Bedankt voor je reactie en gefeliciteerd natuurlijk!!!!!
 Ik had van het weekend een vriendin over de vloer dus wou niet testen.
Mijn man had zaterdag 2 testen gehaald van de etos, met van die streepjes.
Ik Moest vanmorgen werken dus ik dacht: ik test dinsdag wel want dan ben ik vrij.
Maar kon het toch niet laten vanmorgen en heb dus een test gedaan en er waren 2 duidelijke streepjes te zien.
Ik was alleen thuis en was er helemaal af. Dat er waaarschijnlijk al iets groeit in je is een heel raar en een niet te beschrijven woord. Ik werk op een kinderdagverblijf en moest vandaag dus op de baby groep werken. En dan ben je die kleintjes aan het voeden en dan gaat er wel een appart gevoel door je heen. Uit mijn werk heb ik 2 taartjes gehaald en het aan mijn man verteld.
We kunnen het niet geloven en wil dan oom eerst zekerheid van een dokter.
het is ook zo snel. Ben een klein maandje van de pil af en daarna nog niet ongesteld geweest. Vind het zo spannend.
Hoe snel moet je eigenlijk naar een dokter? wij wonen pas in deventer dus maar snel een dokter zoeken.

Bedankt en leuk om zo een beetje te communiceren

Groetjes Berber

Voor bprins.
Je zou het kunnen proberen met een test van clear blue, die is digitaal. Geeft in woorden aan zwanger/ niet zwanger.
Kosten 19,95, en je hebt er dan drie.
Super duidelijk dus.
Ik had het  ook bij de eerste keer, vorige week, dat ik een test  deed. Kreeg niet het door mij gewenste duidelijke, vette streepje..
Deed toen s'avonds een cb digitale test en die zei zwanger!!!!
Dus toen geloofde ik het pas, en je kunt er niets mis aan zien.
snel maar halen dus!!
Succes, en geweldig als het zo snel gaat hoor!
Groet R

Laat je het nog even weten?

Berber, gefeliciteerd!!!!!  

Geniet van de mooie tijd die komen gaat en ik wens je een hele voorspoedige zwangerschap!

Liefs,

Tammy

P.S. En je weet wat je te doen staat jè? STROOIEN!!!

Dag Berber,

Gefeliciteerd!!!! Wat super voor jullie!

Nou wij kunnen elkaar een hand geven, ik heb zondag getest (mijn temp was ook nog steeds hoog) en ik ben ook zwanger!

Nu dus 5 weekjes, nog heel pril, nu dus even de eerste echo afwachten!

Geniet ervan!
gr Sandra

hoi hoi,

Bedankt voor de leuke reacties.   Iedereen die zwanger is: geniet er ook van.
Ik durf het eigenlijk nog niet te geloven dus wil eerst zekerheid van een dokter. Hoe weet je nu ongeveer hoe lang je zwanger kan zijn dan? Ik ben nu een dikke week overtijd, dat weet ik wel. En mijn vruchtbare periode was rond 24 juli. ( haha, de dag dat mijn man en ik elkaar 2 jaar kenden).

Ik zal vandaag een dokter zoeken. Lijkt me wel handig.

Terug
Bovenaan