Paar tegenslagen

he meis, ik weet hoe je je voelt, heb bij mijn eerste zwangerschap 4 jaar geleden ook een baan en me contrakt zo verlengt worden naar vast, ik werkte bij de lidl dus moest ook zware dingen tillen ds heb ik tegen mijn ene maneger vertelt dat ik zwanger bent, dat was voor hem geen probleem en vond het heel leuk voor me , maar moest het dus ook aan me andere manager vertellen omdat die heel boos was en niet wist waarom, dus ja ik evrtelt, week later moest ik op gesprek met mijn ryonmanager, nou me contrakt werdt niet verlengt wegens ik toch niet alles kon na een jaar werken bij hun ( nooit iets van gehoort want alles ging perfect en kreeg altijd complimenten) dus ja maja ik kreeg thuis copie van me contrakt en zag precies dat ze iets door gestreept hadden met typex met andere woorden was eerst vast contrakt en omdat ik zwanger werdt werdt ik eruit gebonjourd. iedereen vond het heel jammer, als ik gewoon me mond had gehouden en alles gewoon zwaar getilt had en na 3 maanden vertelt had had ik een contrakt gehad vast en ik kon vertellen dat ik zwanger ben.

dus meid weet heel goed, ik ben daarna in de ww gegaan en toen in de ziektenwet, en dat was gene probleem uit de ziektenwet de zwangerschaps uitkering en toen weer terug de ww in.

maar als je vragen hebt geen probleem

liefs
 
Hoi Mama van sharon,

Binnen hoeveel tijd kreeg je antwoord op je aanmelding van de ziektewet, en werd je gauw betaald door de uwv ?

liefs
 
he meis, pff ds echt lang geleden maar kreeg snel antwoord dat het door ging dat wel omdat ik ruim genoeg kwa dagen gewerkt had, en meestal krijg je een voorschot.

maar kreeg eerst de ww en toen ging ik de ziekte wet in wegens heel erg vermoeiheid, ik kreeg het wl maar moest bij de arbo wet komen in rotterdam, ik zeg kom niet dag, maar moest komen, ze moesten weten of ik echt zwanger was, pff me man was mee gegaan en die zei en heb je het gezien, duidelijker hoef toch niet, nou die man werd rood van blozen, maja er zijn vrouwen die net doen of ze zwanger zijn, nou zorry ze hadden ook een broefje kunnen vragen van de verloskundige die krijg je alleen maar als je daar loopt dus zo moeilijk is dat toch niet.

maar kreeg wel redelijk snel geld.

liefs
 
Oke, ja beetje raar dat je buik min of meer meost gaan showen, ik heb nog geen buikje dus moet toch maar met het briefje van de verloskundige..
Dankjewel voor de info
Liefs miranda
 
Terug
Bovenaan